מכונת צילום תרמית העברת מכונה, נייד משרד תרמית מכונת צילום קעקוע סטנסיל העברת מדפסת, ציור תרמית סטנסיל
  • משופץ

מכונת צילום תרמית העברת מכונה, נייד משרד תרמית מכונת צילום קעקוע סטנסיל העברת מדפסת, ציור תרמית סטנסיל

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

* אידיאלי עבור אמני קעקוע : מקצועי תרמית מכונת צילום תוכנן במיוחד עבור קעקוע אוהבים, רק כמה צעדים פשוטים יכול במהירות וביעילות להעתיק עיצובים על סטנסיל נייר, ולאחר מכן להעתיק את דפוס על עור לשפר באופן משמעותי את יעילות עבודה. למכונת העברת תבניות הקעקוע יש יעילות גבוהה, מהירות העברה מהירה, דפוס העברה ברור, רעש נמוך וביצועים יציבים. *חסכוני יותר : אין צורך להחליף חלקים, אין דיו, מכונת צילום תבנית קעקוע יש לא הנורה, רולר או גוף חימום, יותר חסכוני מאשר אחרים מסורתיים קעקוע מדפסות תרמיות. לאחר מכן מועתקים את התבנית לעור. *מהיר וקל משקל : את קעקוע העברת מכונת צילום מדפסת מאמץ ייחודי עיצוב, קל לפתוח ולסגור את נייר כיסוי, ביעילות לשמור את נייר מסודר וקל, וניתן להעביר במהירות ומאוחסן בקלות. לא רק מספק לך עם יותר אפשרויות, אבל גם יותר נוח. הדפסה תרמית קומפקטית וחסכונית באנרגיה ללא דיו, מהירות הדפסה מהירה ורעש נמוך. *פיזור חום עמיד ומהיר : מכונת תבנית הקעקוע עשויה ממעטפת חומר שרירי הבטן, עמידה, קלה במשקל, קטנה בגודלה, קלה לשימוש וניתנת לשימוש לאורך זמן. החלק התחתון של מכונת העברת הקעקועים מעוצב עם חורי פיזור חום, המפזר חום במהירות, אין צורך להחליף חלקים ודיו, ואין צורך בנורות או צילינדרים. *אחריות : 1 שנה מוצר החלפת תמיכה. נא לנקות ולנגב באופן קבוע. במידת צורך, אנא פנה אלינו עבור וידאו הדרכה. אין סיכון רכישה! כל שאלות על העולם הזה כדור הארץ, אנא פנה אלינו דרך, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את כל השאלות שלך. מפרט : סוג פריט : מכונת סטנסיל להעברת קעקועים חומר : שרירי בטן, רכיבים אלקטרוניים מתח : 100-240 וולט / 50-60 הרץ/1.2 מצב סריקה : רוחב סריקה יעיל של חבר העמים : בערך.

Item Type:
Tattoo Transfer Stencil Machine
Material:
ABS, electronic components
Voltage:
100-240V / 50-60Hz/1.2A
Scanning Mode:
CIS
Effective Scan Width:
Approx. 210mm / 8.27in
Scanning Resolution:
Horizontal
Document Type:
FINE/PHOTO
Document Size:
A5 to A4
File Thickness:
Approx. 0.06mm-0.15mm
Recording Mode:
TPH
Effective Printing Width:
210mm / 8.27in
Power Consumption:
Standby 10W
Working Environment Temperature:
5℃ to 35℃
Relative Humidity:
20% to 80%
Size:
Approx. 293 x 171.5 x 72mm / 11.54 x 6.75 x 2.83in
Weight:
Approx. 1.2kg / 2.65lb
Different key combinations of different transfer modes. :
Depending on the type of manuscript, you can set different key combinations on the panel, choose different transfer modes. :
Key Combination:
PHOTO:
Pure black fine line manuscript light off, pure black block manuscript light off, lighter gray manuscript light on, darker gray manuscript light on.
DEEPNESS 1:
Pure black fine line manuscript light off, pure black block manuscript light on, lighter gray manuscript light off, darker gray manuscript light on.
DEEPNESS 11:
Pure black fine line manuscript light on, pure black block manuscript light off, lighter gray manuscript light on, darker gray manuscript light off.
Package List:
1 x Transfer Stencil Machine:
1 x Instruction:
1 x Plug: