מחט לבוד ערכת אגרוף מחט ערכות למבוגרים למתחילים חמוד חתול סרוגה בעלי החיים ערכת צמר משוטט תפירת ערכת עבור קרפט
  • משופץ

מחט לבוד ערכת אגרוף מחט ערכות למבוגרים למתחילים חמוד חתול סרוגה בעלי החיים ערכת צמר משוטט תפירת ערכת עבור קרפט

ILS 68.90

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אגרוף מחט ערכות למבוגרים*אגרוף מחט ערכות למבוגרים הם סט שלם ולא דורש מסובך מחט לבוד אספקת זה יכול להביא לך מעניין ומהנה ניסיון, פשוט יותר ומעניין יותר רקמת ערכת. יצירת אגרוף מחט ערכת קרפט הבא את דפוס הוא מאוד קל, פשוט ומהנה. בהתמדה סבלנות : רק צריך בסבלנות להפוך את הסרוגה בעלי החיים ערכת על פי הוראות, אתה יכול לקבל תוצאה מושלמת, בזמן ביצוע את צמר משוטט לבוד ערכת ייקח יותר זמן, אז אתה יכול לטפח שלך סבלנות, להירגע דעתך ולמצוא שביעות הרצון שלך בתהליך זה. בחברה המהירה של היום, אנחנו צריכים לקחת את הזמן כדי ליהנות מהחיים, ואתה יכול לעשות בעבודת יד עם המשפחה והילדים שלך, ולשתף את השמחה הזאת יחד. יצירתי יש לנו השיקה את הסרוגה בעלי החיים ערכת כדי לתת לך חוויה טובה יותר. כל חומרי הלבד ארוזים בשקית לארגון ונשיאה קלים. נא לשים לב לבטיחות בעת שימוש במחטים, ומתחילים צריך לנקוט באמצעי זהירות. מומלץ ללבוש כפפות כדי להגן על האצבעות. בנוסף, אתה יכול גם ליצור על פי היצירתיות שלך. עיצוב סביבתי*ערכת לבוד הצמר הידידותית לסביבה כוללת חומר צמר מלאכותי רך ואיכותי עם צבעים מרהיבים וללא גושים או פסולת. ערכת מחט האגרוף המשודרגת והמשופרת הופכת את הלבד רך יותר וקל יותר לביצוע, מה שהופך אותו לבטוח ומתאים לכולם. ליהנות יחד הכנת ערכת לבוד צמר יכולה לשפר את מערכת היחסים בין הורים לילדים, להפחית את לחץ העבודה ולהיות פעילות משמעותית. כאשר עשה זאת בעצמך בעבודת יד, אתה יכול להזריק את הרגשות שלך לתוכו, כך שערכו עולה בהרבה על הערך של ערכת לבוד מחט. לכן, ערכת בעלי חיים סרוגה היא מתנה משמעותית, המתאימה למתנות יום הולדת לילדים, מתנות לחג המולד, יום האם, יום האב, יום האהבה, מתנות ליל כל הקדושים. אגרוף מחט ערכות למבוגרים*אגרוף מחט ערכות למבוגרים הם סט שלם ולא דורש מסובך מחט לבוד אספקת. זה יכול להביא לך מעניין ומהנה ניסיון, פשוט יותר ומעניין יותר רקמת ערכת. יצירת אגרוף מחט ערכת קרפט הבא את דפוס הוא מאוד קל, פשוט ומהנה. בהתמדה סבלנות : רק צריך בסבלנות להפוך את הסרוגה בעלי החיים ערכת על פי הוראות, אתה יכול לקבל תוצאה מושלמת, בזמן ביצוע את צמר משוטט לבוד ערכת ייקח יותר זמן, אז אתה יכול לטפח שלך סבלנות, להירגע דעתך ולמצוא שביעות הרצון שלך בתהליך זה. בחברה המהירה של היום, אנחנו צריכים לקחת את הזמן כדי ליהנות מהחיים, ואתה יכול לעשות בעבודת יד עם המשפחה והילדים שלך, ולשתף את השמחה הזאת יחד. יצירתי יש לנו השיקה את הסרוגה בעלי החיים ערכת כדי לתת לך חוויה טובה יותר. כל חומרי הלבד ארוזים בשקית לארגון ונשיאה קלים. נא לשים לב לבטיחות בעת שימוש במחטים, ומתחילים צריך לנקוט באמצעי זהירות. מומלץ ללבוש כפפות כדי להגן על האצבעות. בנוסף, אתה יכול גם ליצור על פי היצירתיות שלך. עיצוב סביבתי*ערכת לבוד הצמר הידידותית לסביבה כוללת חומר צמר מלאכותי רך ואיכותי עם צבעים מרהיבים וללא גושים או פסולת.

Item Type:
Felting Kit
Material:
Artificial Wool
Finished Product Size:
Approx. 10cm/3.9in
Foam Workbench:
Approx. 11.5 x 8.5 x 3cm/4.5 x 3.3 x 1.2in
Poke Needles:
4pcs (2pcs medium + 2pcs fine)
Basic Drawings:
Material Package Corresponding Drawings:
Wool:
8pcs
Mobile Phone Rope Kit:
Eye Accessories:
Nurturing relationships with family members is a great choice with an Animal Needle Felting Kit. This is a complete DIY set with detailed English steps and high resolution pictures to teach you how to create an adorable felting kit and make cute little animals out of a bunch of colorful wool, as well as making keychains or ornaments to witness their birth, which would be a wonderful thing.Package List:
3 x English Instruction1 x Stick2 x Plastic Eyes4 x Felt Needle1 x Key Chain1 x Foam Pad 1 x Accessory 8 x Wool Felt Strip (black, white, red, yellow, gray, green, pink, and beige each 1)
Note:
1. The eyes and accessories are fixed with glue, the needles are easy to break during the production process, please purchase the needles separately in the store as needed;2. This product is only a material package, not a finished product, you need to do it yourself.3. The size is measured manually and is for reference only.