צורת Baoblaze תפירה DIY ממולאת
  • משופץ

צורת Baoblaze תפירה DIY ממולאת

ILS 39.30

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ואיכות גבוהה כרית DIY מכילה : חוט, בד וקל למעקב אחר הוראות. זה עוזר לקדם תיאום עיניים ביד, קל לעקוב אחר ההוראות ומלמד את עקרונות התפירה ההתחלה. גם מתנה נהדרת לילדכם כאוהבים. מתנה ייחודית ליום האהבה עבור ה- You. כרית DIY מכילה : חוט, בד וקל למעקב אחר הוראות. זה עוזר לקדם תיאום עיניים ביד, קל לעקוב אחר ההוראות ומלמד את עקרונות התפירה ההתחלה. גם מתנה נהדרת לילדכם כאוהבים. מתנה ייחודית ליום האהבה עבור ה- You. תיאור : - ואיכות גבוהה - DIY מכיל : חוט, בד וקל למעקב אחר הוראות. - זה עוזר לקדם תיאום עיניים ביד, קל לעקוב אחר ההוראות ומלמד את עקרונות התפירה הראשונים. - גם מתנה נהדרת לילדכם כאוהבים. - מתנה ייחודית ליום האהבה למפרט ה- Youspecification : - חומר : קטיפה - גודל : בערך. 35 x 52 ס"מ / 13.47 אינץ 'כולל : קבוצה של DIY 1 (לא כלול את מילוי הסיבים) הערה : אנא אפשר שגיאה בגודל קטן עקב מדידה ידנית. תזכיר כי בשל אפקטים של תאורה והגדרות הבהירות / ניגודיות של צג וכו', צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות. יש לנו ניסיון של שנים רבות במכירת סחורה ברשת, אנו מתמקדים במתן מוצר ושירות מיטב ללקוחות.

- Material:
Plush
- Size:
Approx. 35 x 52 cm / 13.78 x 20.47 inch
Package Includes:
1 Set of DIY (Not Include the Fiberfill):
Note:
Please allow a little size error due to manual measurement.:
Please be reminded that due to lighting effects and monitor's brightness/contrast settings etc, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.: