צמיד 2 יחידות גברים מתנות לנשים לגברים צמיד מגנטי אופנתי דיקור סיני רזיה כאב הקלה אבן חרוז חרוז מגנט מתנות
  • משופץ

צמיד 2 יחידות גברים מתנות לנשים לגברים צמיד מגנטי אופנתי דיקור סיני רזיה כאב הקלה אבן חרוז חרוז מגנט מתנות

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

טיפול עזר : לאחר בלאי לטווח הארוך, לצמיד מגנטי אבן יש השפעה מסוימת בטיפול עזר על נדודי שינה, ראומטיזם, נוירסטניה, כאב שרירים, דלקת פרקים וכו ' , בטוח ללבוש, ללא גירוי בעור או תגובה אלרגית. הקלה על כאב : צמיד חרוזים שאינו פולשני המקל על כאב במנהרה המפרקים והקרפלית, פותח מרידיאנים כלי דם, מפחית עייפות ומתח שרירים. מפעיל תאים, מקדם חילוף חומרים, אנרגיה, איזון ושינה. תרחישים ישימים מרובים : פשוט ואופנתי, יפה ופרקטי, ללא נטל כאשר לובשים צמיד מגנטי מתאים לעבודות משרדיות, נסיעות, היכרויות וכו ' עורקים וורידים של גוף האדם, מקדמים את זרימת הדם, משפרים את תפקוד הנשיאה של חמצן של כדוריות דם אדומות, מפחית את הכולסטרול, להרגיע את מערכת העצבים ומבטל נדודי שינה. טיפול עזר : לאחר בלאי לטווח הארוך, לצמיד מגנטי אבן יש השפעה מסוימת בטיפול עזר על נדודי שינה, ראומטיזם, נוירסטניה, כאב שרירים, דלקת פרקים וכו '. , בטוח ללבוש, ללא גירוי בעור או תגובה אלרגית. הקלה על כאב : צמיד חרוזים שאינו פולשני המקל על כאב במנהרה המפרקים והקרפלית, פותח מרידיאנים כלי דם, מפחית עייפות ומתח שרירים. מפעיל תאים, מקדם חילוף חומרים, אנרגיה, איזון ושינה. תרחישים ישימים מרובים : פשוט ואופנתי, יפה ופרקטי, ללא נטל כאשר לובשים צמיד מגנטי מתאים לעבודות משרדיות, נסיעות, היכרויות וכו ' עורקים וורידים של גוף האדם, מקדמים את זרימת הדם, משפרים את תפקוד הנשיאה של חמצן של כדוריות דם אדומות, מפחית את הכולסטרול, להרגיע את מערכת העצבים ומבטל נדודי שינה. טיפול עזר : לאחר שחיקה לטווח הארוך, לצמיד מגנטי אבן יש השפעה מסוימת בטיפול עזר על נדודי שינה, ראומטיזם, נוירסטניה, כאב שרירים, דלקת פרקים וכו '2. לקדם זרימת דם : לעתים קרובות לבישת צמיד מגנט עלולה לחתוך קרינה אלקטרומגנטית מזיקה מחוץ לגוף האדם דרך העורקים והורידים של גוף האדם, לקדם זרימת דם, לשפר את תפקוד הנשיאה של החמצן של תאי דם אדומים, להפחית את הכולסטרול, להרגיע את מערכת העצבים ומבטלים נדודי שינה .

Item Type:
Magnetic Bracelet
Material:
Stone
Properties:
1. Relieve fatigue:
2. Soreness relief:
Through a strong magnetic field, it promotes blood circulation and relieves arthritis. It has an auxiliary effect on rheumatoid arthritis, cervical spondylosis, sciatica, dysmenorrhea, anemia, etc., thereby reducing joint soreness.
3. Used as jewelry, beautiful and elegant, as well as the role of auxiliary magnetic treatment, which has two purposes.:
Not suitable for the crowd and precautions:
1. No access to pacemakers or surgical patients:
2. This magnetic body cannot be in contact with magnetic cards (bank cards, bus cards, student cards), mobile phones, computers and other electronic products:
packing list:
2 x Bracelet: