שסתום רפואי חד פעמי 5 יחידות 2-דרך חד פעמי רפואי מנעולים עם חיבורי לואר זכר מנעול עבור בית ספר פרויקטים,
  • משופץ

שסתום רפואי חד פעמי 5 יחידות 2-דרך חד פעמי רפואי מנעולים עם חיבורי לואר זכר מנעול עבור בית ספר פרויקטים,

ILS 0.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חבילה כוללת : 5 יחידות חד פעמי רפואי 2-דרך שסתום חד פעמי זין, אריזה עצמאית. מחסנית פוליאולפין. אין דליפה, דיוק טכנולוגיה, קשר משרד. עשוי מפוליקרבונט ופוליאתילן בצפיפות גבוהה, מתאים למפרקי לואר מחודדים סטנדרטיים שונים. מתאים מאוד לפרויקטים בבית הספר, כמו עשה זאת בעצמך. פרויקט מחקר ניסיוני. הוא משמש למדפסת של מכשיר ניסוי מחקר מדעי. מפרט : סוג : שסתום רפואי חד פעמי 2 דרכים תדירות הקאה : 555 (פעמים/דקה) נפח הקאה מינימלי : 123 מ ל מתח אספקה : 3 וולט הספק : 253 וואט החבילה כוללת : 5 שסתום רפואי חד פעמי 2 כיווני שיטת שימוש : 1. בדוק את החבילה עבור נזק. בורג את מגן כובע של 2-דרך שסתום, ולחבר את שלוש דרך לשקע מחבר עם את כניסת נוזל מחבר של חיבור צינור. הברג את מכסה המגן של השסתום בעל 2 הכיוונים, וחבר את מחבר הכניסה התלת כיווני עם מחבר השקע של צינור החיבור. בורג את מגן כובע של 2-דרך שסתום, ולחבר את שלוש דרך לשקע מחבר עם את עירוי מחבר. הקוטר החיצוני הקטן של קצה אחד הוא 4 מ מ, ואת הקוטר החיצוני הגדול של וו הפוך הוא 5. הקצה השני הוא ספירלה חיצונית לואר, אשר יכול להיות מוכנס לתוך הצינור רק לאחר שהוא מחובר עם חוט פנימי לואר.

Type:
Disposable Medical 2Way Valve
Vomit frequency:
555 (times/min)
Minimum vomit volume:
123ml
Supply voltage:
3V
Power:
253W
Package includes:
5 x Disposable Medical 2-Way Valve
Usage method:
1. Check the package for damage.:
2. Screw off the protective cap of the 2-way valve, and connect the three-way outlet connector with the liquid inlet connector of the connecting pipe.:
3. Screw off the protective cap of the 2-way valve, and connect the three-way inlet connector with the outlet connector of the connecting pipe.:
3. Screw off the protective cap of the 2-way valve, and connect the three-way outlet connector with the infusion connector.:
The small outer diameter of one end is 4mm, and the large outer diameter of the inverted hook is 5.8mm. The other end is Luer outer spiral, which can be inserted into the pipe only after it is connected with Luer inner thread.:
Two way valve product 2, double end small outer diameter 3mm, large outer diameter 5mm. Two ends can be directly connected with the pipe. :