כלי הפשטה וחיתוך של חוט חוטי של Haijinya עבור UTP FTP STP CAT5E CAT6 CAT6A Ethernet, RG59 RG6 RG7 RG11 כבל קואקסיאלי,
  • משופץ

כלי הפשטה וחיתוך של חוט חוטי של Haijinya עבור UTP FTP STP CAT5E CAT6 CAT6A Ethernet, RG59 RG6 RG7 RG11 כבל קואקסיאלי,

ILS 11.90

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

באמצעות להבי הפשטה שונים, ניתן לחתוך בצורה נקייה אפילו חוטים עבים עם חתכים רוחביים של 0 עם סולם האורך שלו, אתה יכול להסיר בקלות ובמדויק את בידוד הכבלים בכל פעם. מסיר בידוד חוט זה הוא בחירה אידיאלית עבור כל הכבלים העגולים הנפוצים, כבלי הנתונים, הכבלים הקואקסיאליים וכו '. פשוט התאם את גודל החוט לחריץ הנכון בכלי הפשטה. מתאים לתיקונים אלקטרוניים, תיקוני שיפוץ ביתי בסיסי וכל שאר הפריטים הקשורים לחיווט. כלי הפשטה זה קטן בגודל, קל לאחסון ונשיאה, וניתן למקם אותו בקלות בתרמיל או בכיס. עם ידית ללא החלקה, קל לתפוס ולהשתמש. לכלי הפשטה יש עיצוב מיוחד ואומנות מדויקת, עם חריצים מדויקים וקל לתפיסה. פשוט הניחו את החוט בחריץ החיתוך כדי להפשיט במהירות את החוט. כלי כיול זה יכול להבטיח שתפשיט רק את בידוד החוט ולא יחתוך את הגדילים הבודדים. מפרט : שם : הפשטת כבלים חומר כלים : PC+ASSIWITE לעובי כבל : 0.0mmmsize : בערך 13.36innotes : בשל אפקטים של תאורה וזוויות צילום, יתכנו הבדלים קלים בין צבע הפריט לצבע המוצג בתמונה. מדידה ידנית, מוצר לממדים עשויים להיות סובלנות. כלי כיול זה יכול להבטיח שתפשיט רק את בידוד החוט ולא יחתוך את הגדילים הבודדים .

Name:
Cable Stripping Tool
Material:
PC+ABS
Suitable for cable thickness:
0.2mm; 0.3mm; 0.8mm; 1.5mm; 2.5mm; 4.0mm
Size:
about 13.5 x 16.5 x 6cm/5.31x6.50x2.36in
notes:
Due to lighting effects and shooting angles, there may be slight differences between the color of the item and the color shown in the picture.:
Due to manual measurement, product dimensions may have tolerances.:
feature:
1. This calibration tool can ensure that you only strip the wire insulation and will not cut the single strands.:
2. The stripping tool has a special design and precise craftsmanship, with precise stripping notches and easy to grasp. Simply place the wire in the cutting notch to quickly strip the wire.:
 Package contains:
Wire stripping tool*1: