AI LI LI WEI נייר טואלט מחזיק מוט מחזיק מגבת נייר תחת ארון קיר הר אלומיניום מתלה מטבח דבק עצמי אביזרי
  • משופץ

AI LI LI WEI נייר טואלט מחזיק מוט מחזיק מגבת נייר תחת ארון קיר הר אלומיניום מתלה מטבח דבק עצמי אביזרי

ILS 3.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מחזיק מגבת נייר מטבח - סגסוגת אלומיניום גלילים גדולים מתלה פפרטוגל מתחת לארון והרכבה על קיר שניהם זמינים בדבק ובברגים אין קידוח - אינך צריך קידוח הרהיטים או הקיר שלך כדי להתקין את מחזיק מגבת הנייר, קל להתקנה תוך שניות. חובה כבדה - מתלה מגבת נייר בנוי מסגסוגת אלומיניום בדרגה מובחרת להגנה מפני קורוזיה וחלודה. תמיכה של עד 10 קילוגרמים. עיצוב נשלף - עיצוב ארם קל להחליף את גליל הנייר החדש, הוציא את המגבת בקלות. שומר חלל - מחזיק המגבות המגנטי הוא פיתרון נהדר לחיסכון בחלל. שמור את שטח הארון היקר שלך ושמור עליהם על העומס. במיוחד למטבח קטן, דירה או חלל מוגבל. מחזיק מגבת נייר מטבח - סגסוגת אלומיניום גלילים גדולים מתלה פפרטוגל מתחת לארון והרכבה על קיר שניהם זמינים בדבק ובברגים. אין קידוח - אינך צריך קידוח הרהיטים או הקיר שלך כדי להתקין את מחזיק מגבת הנייר, קל להתקנה תוך שניות. חובה כבדה - מתלה מגבת נייר בנוי מסגסוגת אלומיניום בדרגה מובחרת להגנה מפני קורוזיה וחלודה. תמיכה של עד 10 קילוגרמים. עיצוב נשלף - עיצוב ארם קל להחליף את גליל הנייר החדש, הוציא את המגבת בקלות. שומר חלל - מחזיק המגבות המגנטי הוא פיתרון נהדר לחיסכון בחלל. שמור את שטח הארון היקר שלך ושמור עליהם על העומס. במיוחד למטבח קטן, דירה או חלל מוגבל. בר מגבת יד מחזיק מגבות למגבות מטבח קולב מבל מבד ללא תרגיל קיר אטום חלודה קיר נייר מגבת מגבת אטום : בנוי מאלומיניום בדרגה מובחר, לעולם לא חלוד, מתאים לשימוש בחדרי אמבטיה, בחוץ ומטבחים. מידות ושימוש 22 קילוגרמים (10 ק"ג) יכולת משקל מקסימאלית. אתה יכול להרכיב את מוט המגבות הזה לשני צדי הארון או דלת הארון שלך לאחסון מגבות יד ומגבות כלים בשימוש. זה יכול לשמש גם עם ווים, כדורי אמבטיה תלויים, מייבשי שיער, כוסות תה, כפות, קליפים וכו '.

Product name:
Paper Towel Holder
Paper Towel Holder:
length 22cm, length 24cm, length 27cm, length 32cm
Material:
space aluminum
Properties:
corrosion-resistant, timeless
Applicable occasions:
bedrooms, bathroom, kitchen, laundry room, patio, luxury hotels and spas.
Package Include:
1 * Paper Towel Holder(not include paper/towel):
We guarantee the quality of each item and check it before shipment. If you have any questions, please email me and we will reply within 24 hours.:
Dear, our products are delivered within 7 days at the fastest, usually within 7-15 working days, and we provide a 30-day unsatisfactory money-back guarantee service :