4 יחידות עץ עץ עץ מפצל עצי הסקה סיביות, שיפור ביתי חתיכות קידוח יהלומים, בולי עץ כבדים מפלטים מקדחים חתיכות
  • משופץ

4 יחידות עץ עץ עץ מפצל עצי הסקה סיביות, שיפור ביתי חתיכות קידוח יהלומים, בולי עץ כבדים מפלטים מקדחים חתיכות

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

Work עבודה יעילה לחיסכון זמן】 כלים יעילים לרישום ופתיחת העץ להפרדה מהירה של בולי עץ ופריון מוגבר ציפוי טיטניום כדי להפחית את החיכוך והחום על ידי טיפול בחום, הופך את החיתוך לקל ועמיד יותר. 【קשיות גבוהה וקשיחות סופר】 מקדח עצי הסקה של עץ העץ שלנו מיוצר עם פלדת פחמן גבוהה. אין קל להפסקה בגלל הרטט. טמפרטורה גבוהה מרווה את קשיות הסופר חזק. זה חזק במיוחד, עמיד בפני השפעה ועמיד בלאי. 【עיצוב משודרג ושימוש קל לשימוש】 קטעי מקדח יומן מאמצים עיצוב חוט חדש ללא החלקה בצורת U, כך חוט המקדח עמוק יותר, כך החיתוך חוסך עבודה יותר, מה שהופך את העבודה להרגיש בנוח. 【3 מצבים מקדחי ביטים】 ידית מרובעת 32 מ"מ, ידית עגולה ודגמי שוק משושה כדי לענות על כל הצרכים שלך ויכולים לשמש לסוגים שונים של מקדחות חשמליות. 【כיצד להשתמש】 פשוט התקן את המקדחה במקדח הכוח, ולקדוח את העץ, ועצי הסקה יופזרו בקלות. לא נעים להבים, ולא צריכים לדאוג שהילדים שלך יתנדנדו גרזן. Work עבודה יעילה לחיסכון זמן】 כלים יעילים לרישום ופתיחת העץ להפרדה מהירה של בולי עץ ופריון מוגבר. ציפוי טיטניום כדי להפחית את החיכוך והחום על ידי טיפול בחום, הופך את החיתוך לקל ועמיד יותר. 【קשיות גבוהה וקשיחות סופר】 מקדח עצי הסקה של עץ העץ שלנו מיוצר עם פלדת פחמן גבוהה. אין קל להפסקה בגלל הרטט. טמפרטורה גבוהה מרווה את קשיות הסופר חזק. זה חזק במיוחד, עמיד בפני השפעה ועמיד בלאי. 【עיצוב משודרג ושימוש קל לשימוש】 קטעי מקדח יומן מאמצים עיצוב חוט חדש ללא החלקה בצורת U, כך חוט המקדח עמוק יותר, כך החיתוך חוסך עבודה יותר, מה שהופך את העבודה להרגיש בנוח. 【3 מצבים מקדחי ביטים】 ידית מרובעת 32 מ"מ, ידית עגולה ודגמי שוק משושה כדי לענות על כל הצרכים שלך ויכולים לשמש לסוגים שונים של מקדחות חשמליות. 【כיצד להשתמש】 פשוט התקן את המקדחה במקדח הכוח, ולקדוח את העץ, ועצי הסקה יופזרו בקלות. לא נעים להבים, ולא צריכים לדאוג שהילדים שלך יתנדנדו גרזן. המוצר נוצר באופן אינטגרלי ללא שחבור והוא יציב יותר שנוח יותר לשימוש.

Used for:
Hammer Drill
Type:
Core Drill Bit
Application:
Wood drilling
Material:
high carbon steel
Package Included:
1 x Hex handle electric hammer drill bit:
1 x Round shank electric Hammer drill bit:
1 x 32mm Wood Splitter Drill:
1 x Square shank electric hammer drill bit:
Need To Pay Attention When Splitting Wood:
1. If the diameter of the log is less than 3 inches. No need to split. If the diameter of the log is greater than 3 inches, less than 6 inches. Cut it in half. If the diameter of the log is 6 to 12 inches. Divided into four parts..:
2. Please do not drill against the center of the wood to prevent jamming. It is recommended to drill from the side:
3. Don’t take advantage of the cracking point on the seasoned wood. Splitting wedge on the kerf will help you split the wood more efficiently.: