מקדח חור מרובע, מקדחה מקצועית מקדח חור מרובע עמיד למהנדס לבית
  • משופץ

מקדח חור מרובע, מקדחה מקצועית מקדח חור מרובע עמיד למהנדס לבית

ILS 10.60

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כיכר חור תרגיל הוא עשוי במהירות גבוהה פלדה הלהב נוקב ועמיד בפני שחיקה. את כל טיפול בחום יש קשיות גבוהה וחיי שירות ארוכים. עיצוב בצורת פרסה של שרוול המקדחה נוח לקידוח ופריקת שבבי עץ כדי לשפר את יעילות הקידוח. שימוש במקדחה חור מרובע, המותקנת על מכונת קמפור, הופך את החור המרובע למהיר ומדויק יותר משימוש באזמלים או בשיטות ידניות אחרות. מקצועי תרגיל, מתאים לבנייה, התקנה, קישוט, קישוט ותעשיות אחרות, כיכר תרגיל סט כדי לענות על רוב הצרכים. להאיץ את מהירות הבנייה, להפחית את עלות הבנייה של בנייה, התקנה, קישוט, קישוט ותעשיות אחרות. כיכר חור תרגיל הוא עשוי במהירות גבוהה פלדה. הלהב נוקב ועמיד בפני שחיקה. את כל טיפול בחום יש קשיות גבוהה וחיי שירות ארוכים. עיצוב בצורת פרסה של שרוול המקדחה נוח לקידוח ופריקת שבבי עץ כדי לשפר את יעילות הקידוח. שימוש במקדחה חור מרובע, המותקנת על מכונת קמפור, הופך את החור המרובע למהיר ומדויק יותר משימוש באזמלים או בשיטות ידניות אחרות. מקצועי תרגיל, מתאים לבנייה, התקנה, קישוט, קישוט ותעשיות אחרות, כיכר תרגיל סט כדי לענות על רוב הצרכים. להאיץ את מהירות הבנייה, להפחית את עלות הבנייה של בנייה, התקנה, קישוט, קישוט ותעשיות אחרות.

Item Type:
Square Hole Drill Bit
Material:
High Speed Steel
Uses:
Professional Square Drill Bits, Suitable for Drilling and Mortising Grooves in Low-Hardness Materials Such as Density Boards, Pressboards, Plastics, Hardwoods, Etc. in the Process of Construction, Installation and Decoration.
Package List:
1 x Square Hole Drill Bit1 x Plastic Box:
Note:
In normal use, don't try to mold at one time, but need to press and lift multiple times. This will not only help the drill bit to discharge sawdust, drill a suitable square hole, but also protect the drill bit. :