מתלה מכנסי EMISOO, ארון בגדים שולף מתלה מכנסיים, מתלה אחסון של מכנסי ארונות, ג'ינס/מגבת/קולב צעיף,
  • משופץ

מתלה מכנסי EMISOO, ארון בגדים שולף מתלה מכנסיים, מתלה אחסון של מכנסי ארונות, ג'ינס/מגבת/קולב צעיף,

ILS 122.82

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

● מתלה מכנסי הזזה עשוי מסגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה ופלסטיק ABS, שהוא חזק ועמיד בסיס המתכת מורחב ויכולת הנשיאה חזקה. ● מתלה מכנסי ארונות נשלפים רב -פונקציונליים, משיכה חלקה, מונע ביעילות מוט הזזה להחליק החוצה, ויוצר עבורך מרחב מסודר. ● עיצוב הומני, ניתן לשלוף את מתלה המכנסיים כרצונו, פשוט ונוח, יכול לתלות בגדים, מגבות, צעיפים, קשרים, מכנסיים וכו '. ● שלושת האורכים הטלסקופיים של מתלה המכנסיים הם 45-60 ס"מ / 60-85 ס"מ / 85-120 ס"מ, המתאים לארונות בגדים עם עומק של 48 ס"מ ומעלה. ● מתאים לארונות וחדרי אחסון, וניתן להשתמש בהם גם במטבחים או בחדרי אמבטיה, וממקסם את השימוש בשטח מוגבל. ● מתלה מכנסי הזזה עשוי מסגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה ופלסטיק ABS, שהוא חזק ועמיד. בסיס המתכת מורחב ויכולת הנשיאה חזקה. ● מתלה מכנסי ארונות נשלפים רב -פונקציונליים, משיכה חלקה, מונע ביעילות מוט הזזה להחליק החוצה, ויוצר עבורך מרחב מסודר. ● עיצוב הומני, ניתן לשלוף את מתלה המכנסיים כרצונו, פשוט ונוח, יכול לתלות בגדים, מגבות, צעיפים, קשרים, מכנסיים וכו '. ● שלושת האורכים הטלסקופיים של מתלה המכנסיים הם 45-60 ס"מ / 60-85 ס"מ / 85-120 ס"מ, המתאים לארונות בגדים עם עומק של 48 ס"מ ומעלה. ● מתאים לארונות וחדרי אחסון, וניתן להשתמש בהם גם במטבחים או בחדרי אמבטיה, וממקסם את השימוש בשטח מוגבל. מתלים מכנסיים רב -פונקציונליים מתאימים לארונות בגדים עם עומק של יותר מ -18 אינץ '.

Name:
Multifunctional retractable pants rack
Colour:
Black
Material:
Aluminum Alloy+ABS
Guide rail configuration:
damping guide rail
Product length:
450-600mm (18-24inch), 600-850mm (24-33.5inch), 850-1200mm (33.5-47.2Inch)
Product width:
450mm (18inch)
Packing includes:
1 x pants rack
It is recommended that your wardrobe depth is at least 2cm than the width of the trousers.:
hint:
1. The size of the product is manually measured, and there may be slight errors. Please refer to the actual product situation.:
2. Due to the shooting in different light, the product may have a slight color difference.:
3. If you have any problems with the product, please contact us by email, we will solve it for you as soon as possible. :