Biastnr Cementent Match Celine Dececy Ceybet
  • משופץ

Biastnr Cementent Match Celine Dececy Ceybet

ILS 11.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【מצית שממה ייחודית קלאסית】 מצית מחזיק מפתחות קל משקל זה כלי EDC נהדר שכן הוא משלב שירות ונוחות נשיאה קלה עם טבעת מחזיק המפתחות היעילה, מה שהופך אותה לטיול חובה או ציוד קמפינג לציד, נסיעות ופעילויות אחרות בחוץ. 【אטום למים וניתן לשימוש חוזר】 בית המכולות מיוצר ממתכת פרימיום קשוחה עם גלישה אטומה למים של PU ליצירת מתנע אש בלתי מוגבל בלתי מוגבל עובד כמו קסם! זה יכול לצום, מהיר וקל להפעיל אש חמה עם הלהבה הנצחית. 【קטן וקל לנשיאה】 גודל נייד מיני : 3 x 0.6 אינץ ', שוקל 1. זעיר, הכניס אותו לכיס שלך ל- EDC, אישי כל יום נושא. שעובד באותה מידה טוב גם כאשר הוא רטוב או קר. (הערה : דלק לא נכלל בגלל תקנת דואר האוויר. 【עמיד】 ההתאמה החסונה שלא נגמרת לא הסתיימת לפחות למשך 10,000 שביתות. Starter Fire Fire עם מוט חלוץ הליבה המגנזיום האיכותי, כלי חיוני לקמפינג בחוץ. 【מתנה מושלמת】 כלי ראשוני לצופי בנים, אנשי הישרדות ואנשי חוץ, שהיא המתנה הטובה ביותר עבור מעריצים ומטיילים צבאיים, מתאימים גם הם בהזדמנויות רבות כמו חג המולד, ליל כל הקדושים או מתנות ליום הולדת וכו '. מצית הוא כלי EDC נהדר שכן הוא משלב שירות ונוחות. נשיאה קלה עם טבעת מחזיק המפתחות היעילה, מה שהופך אותה לטיול חובה או ציוד קמפינג לציד, נסיעות ופעילויות אחרות בחוץ. 【אטום למים וניתן לשימוש חוזר】 בית המכולות מיוצר ממתכת פרימיום קשוחה עם גלישה אטומה למים של PU ליצירת מתנע אש בלתי מוגבל בלתי מוגבל עובד כמו קסם! זה יכול לצום, מהיר וקל להפעיל אש חמה עם הלהבה הנצחית. 【קטן וקל לנשיאה】 גודל נייד מיני : 3 x 0.6 אינץ ', שוקל 1. זעיר, הכניס אותו לכיס שלך ל- EDC, אישי כל יום נושא. שעובד באותה מידה טוב גם כאשר הוא רטוב או קר. (הערה : דלק לא נכלל בגלל תקנת דואר האוויר. 【עמיד】 ההתאמה החסונה שלא נגמרת לא הסתיימת לפחות למשך 10,000 שביתות.

Material:
Metal
Size:
3 x 0.7 x 0.6inch / 7.7 x 1.8 x 1.5 cm
Weight:
45 g
Fill the fuel:
Kerosene oil or Lighter fuel(Fuel not included)
Small size, light weight, easy to put in the pocket of EDC or in the keychain or backpack of the car, carry it with you every day.:
A perfect multifunctional gift for family and friends on birthdays, Christmas, etc. Ideal for hunting, traveling and other :
Package includes:
1* Keychain Flint Fire Starter:
Note:
Please add fuel before use, it does not contain fuel, so it cannot be opened when received. Please follow the instructions below.: