מכונת חממה ניידת, מכונת פוענות ליניארית של צ'אמרית 15 ° - 45 ° 220 וולט
  • משופץ

מכונת חממה ניידת, מכונת פוענות ליניארית של צ'אמרית 15 ° - 45 ° 220 וולט

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תודה על ההצעה שלך הפריט יישלח על ידי תלוי בזמן הטיפול שלו לאחר קבלת התשלום המלא שלך. דרג את המוכר בזמן שלקח לשלוח את הפריט, ולא את הזמן שלקח לך לקבל את הפריט !! אנו שולחים להתייחס. אנא וודא שהכתובת שלך תואמת את כתובת המשלוח שלך לפני שתשלם. התמונות מיועדות להתייחסות בלבד. אנא קח את הפריט שאתה מקבל כסטנדרט. אנא ציין את הדרישה האישית שלך, כגון צבעים, חבילות, ערך ההצהרה וכו ', בהודעה כשאתה משלם לנו. הערות : אנו לא נהיה אחראים לעיכוב כלשהו במהלך המסירה כולל אך לא מוגבל לבדיקת דמי המכס, שביתה, כוח עליון וכו 'כקונה, חובתך לשלם את המס כשאתה מבצע הזמנה מחו"ל. המחיר שלנו אינו כולל מיסים, מע"מ או חיובים נסתרים אחרים. תודה על ההבנה האדיבה שלך. אם אתה שולח אלינו דוא"ל, בשעות העבודה שלנו יהיו תשובה תוך 24 שעות. אם אינך מרוצה מהמוצר או השירות, אנא צור איתי קשר ואל תתן לנו משוב שלילי או טבעי, עלינו לתת לך פיתרון משביע רצון. צור איתנו קשר באמצעות הודעה. תודה על ההצעה שלך. הפריט יישלח על ידי תלוי בזמן הטיפול שלו לאחר קבלת התשלום המלא שלך. דרג את המוכר בזמן שלקח לשלוח את הפריט, ולא את הזמן שלקח לך לקבל את הפריט !! אנו שולחים להתייחס. אנא וודא שהכתובת שלך תואמת את כתובת המשלוח שלך לפני שתשלם. התמונות מיועדות להתייחסות בלבד. אנא קח את הפריט שאתה מקבל כסטנדרט. אנא ציין את הדרישה האישית שלך, כגון צבעים, חבילות, ערך ההצהרה וכו ', בהודעה כשאתה משלם לנו. הערות : אנו לא נהיה אחראים לעיכוב כלשהו במהלך המסירה כולל אך לא מוגבל לבדיקת דמי המכס, שביתה, כוח עליון וכו 'כקונה, חובתך לשלם את המס כשאתה מבצע הזמנה מחו"ל. המחיר שלנו אינו כולל מיסים, מע"מ או חיובים נסתרים אחרים. תודה על ההבנה האדיבה שלך. אם אתה שולח אלינו דוא"ל, בשעות העבודה שלנו יהיו תשובה תוך 24 שעות.

Model:
GD-200 (portable)
Power Supply:
220V / 50Hz (380V / 50Hz for option)
Power:
750W
Rail Length:
200MM
Chamfer Depth:
0 - 6MM
Blade Specifications:
Tungsten steel blade 3.6 * 12.7MM four-blade  tungsten steel blades
Chamfer angle adjustment range:
15°- 45°
Weight:
12kg
Main Features:
1. This machine is suitable for without thermal treatment of large workpieces, such as various types of molds, machine parts manufacturing  chamfer. Exact chamfer finish well;:
2. Any length of aluminum, iron, metal parts can be easily chamfer;:
3. The rails positioned against the workpiece material, according to the cutting direction of the arrow;:
4. Four-blade tungsten steel blade 12.7 × 3.6mm replacement easy;:
5. The slide mold steel after heat treatment using high-quality, durable.:
Suitable for batch processing of small parts, molds, mold chamfer machining, sheet metal processing, machinery and equipment manufacturing. Widely used in iron and steel, steel, die, mold, metal processing, metal parts manufacturing and other industries. :