כלים למערכת השקיה של גינון נוג'י ממטרת חווה ממטרה מסתובבת 360 מעלות עם מדשאה תומכת להשקיה והשקיה; 10 יחידות להשקיה
  • משופץ

כלים למערכת השקיה של גינון נוג'י ממטרת חווה ממטרה מסתובבת 360 מעלות עם מדשאה תומכת להשקיה והשקיה; 10 יחידות להשקיה

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ניתן לשלוט על טווח ההשקיה, והשקיה חזקה, מכסה כל פינה בגינה הוא עשוי מחומרים עמידים, שאינם רעילים וחסרי טעם. הקרקע יציבה, בעלת חיי שירות ארוכים והיא עמידה. חוט זרבובית : 1/2 אינץ '. רדיוס זרבובית 7-12 מטר.8-2 מטר מעוקב/שעה. ניתן לשלוט על טווח ההשקיה, והשקיה חזקה, מכסה כל פינה בגינה. הוא עשוי מחומרים עמידים, שאינם רעילים וחסרי טעם. הקרקע יציבה, בעלת חיי שירות ארוכים והיא עמידה. חוט זרבובית : 1/2 אינץ '. רדיוס זרבובית 7-12 מטר.8-2 מטר מעוקב/שעה. קל לשימוש בחיבור של מחבר המים למחבר 100% חרירים חדשים שניתן לחבר אותם במפרט סרטי : 1/2 "חוט, צינור חיבור : 1/2" קוטר הפנימי של הצינור הוא בערך 12 מ"מ 3/4 "קוטר פנימי הוא בערך 17 מ"מ. : 1/2 אינץ 'רדיוס 7-12 מטרים לעבוד גשם (אטומי-חצי), מבלי להשפיע על לחץ המים של יבולים, ירקות ושתילים אחרים! אזור ריסוס. ניתן להתאים את גובה הריסוס את היישום החופשי : חקלאות, פרדסים, מדשאות, גנים, שתילים, גינון, וילות, השקיה תעשייתית ושקיה תעשייתית קהילות ירוקות! הקל להתקנה של הזרבובית וביצועי חיסכון במים טובים!.

1/2 thread,:
Connecting hose:
1/2 hose inner diameter is about 12mm:
3/4 hose inner diameter is about 17mm:
Nozzle thread:
1/2 inch
Nozzle radius 7-12 meters:
Working pressure 1.5-4kg:
Flow 0.8-2 cubic meters/hour:
Packing number:
10pcs
feature:
It is made of environmentally friendly materials, directly covering the spraying area, spraying water obliquely, and then dripping on the ground like rain (semi-atomized), without affecting the water pressure of crops, vegetables and other seedlings!:
Spraying area. The spray height can be adjusted freely:
Scope of application:
Agriculture, orchards, lawns, gardens, seedlings, gardening, villas, industrial irrigation and green communities! The nozzle is easy to install and has good water saving performance! :