1 pc חתול צעצוע מצחיק, פסי נמר לחיות מחמד שרביט מקל רודף, צעצוע שרביט חתולים עם פעמונים למשחק חתלתול
  • משופץ

1 pc חתול צעצוע מצחיק, פסי נמר לחיות מחמד שרביט מקל רודף, צעצוע שרביט חתולים עם פעמונים למשחק חתלתול

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【צעצועים אינטראקטיביים מקורה לחתולים】 שרביט צעצועים לחתולים, יכולים להפוך את החתול שלך למאושר ובריא יותר מכיוון שהוא יכול לשמש כדי למשוך את תשומת ליבו של החתול ולגרום להם לרדוף, להעיף, לקפוץ ולצוד, מה שישפר את זריזותם וחסינותם, להפחית את השמנת יתר 【צעצוע מושלם】 אביזרי הצעצועים של החתול מצחיקים יכולים לצרוך עודף אנרגיה של חיות מחמד ולהפחית את הנזק של החתולים לרהיטים ונעליים. המוצר יכול ללוות את החתול לשחק במשך זמן רב, ומאפשר לך לצאת ולעבוד בלי שום דאגות. 【עיצוב פעמון】 הצעצועים מצוידים בהדפסים ונמר אופנתיים ופעמונים. כשמשחק עם החתול, החתול יתערבב עם פסי הנמר כדי למשוך את תשומת ליבו של החתול באופן חזותי. צליל הפעמון ימשוך את תשומת ליבו של החתול. אטרקציה כפולה, החתול שלך יאהב את המוצרים שלנו. 【חומרים בטוחים ולא מזיקים】 רצועת סיבים פוליאסטר, ידידותיים לסביבה, קלים, עמידים לנשיכה. צעצוע החתול הזה עשוי מחומרים רכים, כך שאינך צריך לדאוג לבריאות החתול כשאתה משתמש בו, אתה יכול לקנות אותו בביטחון. 【שירות טוב】 אנו מציעים 100% שירות לקוחות מושלם. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעזור לך לפתור את הבעיה שלך. 【צעצועים אינטראקטיביים מקורה לחתולים】 שרביט צעצועים לחתולים, יכולים להפוך את החתול שלך למאושר ובריא יותר מכיוון שהוא יכול לשמש כדי למשוך את תשומת ליבו של החתול ולגרום להם לרדוף, להעיף, לקפוץ ולצוד, מה שישפר את זריזותם וחסינותם, להפחית את השמנת יתר. 【צעצוע מושלם】 אביזרי הצעצועים של החתול מצחיקים יכולים לצרוך עודף אנרגיה של חיות מחמד ולהפחית את הנזק של החתולים לרהיטים ונעליים. המוצר יכול ללוות את החתול לשחק במשך זמן רב, ומאפשר לך לצאת ולעבוד בלי שום דאגות. 【עיצוב פעמון】 הצעצועים מצוידים בהדפסים ונמר אופנתיים ופעמונים. כשמשחק עם החתול, החתול יתערבב עם פסי הנמר כדי למשוך את תשומת ליבו של החתול באופן חזותי.

Condition:
100% Brand New
Material:
ABS, Polyester
Color:
Leopard 
Length:
approx.132cm/52.0in
Weight:
Approx.14g/0.5oz
  :
Package list:
 
1 * Cat Teaser Toy :
Note:
1. Please allow 0~1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.: