חניך בגדי Lhllhl מאחורי דלת מעיל מתלה וו וו מפתח מרפסת מרפסת יצירתית אופנה דקורטיבית
  • משופץ

חניך בגדי Lhllhl מאחורי דלת מעיל מתלה וו וו מפתח מרפסת מרפסת יצירתית אופנה דקורטיבית

ILS 284.98

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ווים מעיל סגנון רטרו, מסוגנן ויפה, הוסיפו נגיעה לבית או לארון הבגדים שלכם מתלה המעיל המותקן על הקיר נוח ומהיר להתקנה. כאשר הוא מותקן כראוי, המתלה יכול לספק חוזק אמין וביצועים אופטימליים לארגון ואחסון יומיומי. הר הקיר המעשי שלנו יכול לספק שטח אחסון נוסף בו אתה ומשפחתך זקוקים לו, כמו כניסות, מסדרונות, מטבחים, חדרים, משרדים וכו '. אתה כבר לא צריך לדאוג לבלגן בבית. זה יכול לעזור לך לארגן צרכים יומיומיים באופן סביר, להרחיב את מרחב המחיה שלך ולהפוך את חייך לטובים יותר. זה מתאים לסצינות שונות כמו סלון, חדר שינה, חדר שינה, חדר לימוד, משרד וכו ' ומהיר להתקנה. כאשר הוא מותקן כראוי, המתלה יכול לספק חוזק אמין וביצועים אופטימליים לארגון ואחסון יומיומי. הרכבה מעשית יכולה לספק שטח אחסון נוסף במקום בו אתה ומשפחתך זקוקים לו, כגון כניסות, מסדרונות, מטבחים, חדרים, משרדים וכו '. אתה כבר לא צריך לדאוג מהבלגן בבית. זה יכול לעזור לך לארגן צרכים יומיומיים באופן סביר, להרחיב את מרחב המחיה שלך ולהפוך את חייך לטובים יותר. זה מתאים לסצינות שונות כמו סלון, חדר שינה, חדר שינה, חדר לימוד, משרד וכו '. חומר : חומר מתכת כולל : 1 *הוצאת דקורטיבית יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

Material:
Metal
Package Include:
1*decorative hook:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
It is convenient to take and save space, and it is safer to install it next to the mirror to make reasonable use of the space and suitable height for storage. :