Metallixity Rivet אגוזי 110 יחידות, סגסוגת אלומיניום סגסוגת אלומיניום משורשבת עם הברגה - לרהיטים
  • משופץ

Metallixity Rivet אגוזי 110 יחידות, סגסוגת אלומיניום סגסוגת אלומיניום משורשבת עם הברגה - לרהיטים

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[1] : החל על - אגוז מסמרת משמש ללוחות מתכת או לא -מתכתיים, עץ וצלחות אחרות בבניית דיור, וניתן להשתמש בו גם בהרכבת ריהוט, ארונות ברזל דקים ביתי, קליפות ציוד ומכונה אחרת ומוצרים תעשייתיים קלים [2] : מפרט - גודל שרשור : M4 (DIA); גודל חור מקדח : 4.19 "(D); אורך : 10.41" (L); קוטר חיצוני ראש : 8. [3] : עיצוב - אגוז המסמרת נועד לפתור את הבעיה שהחומר דק מכדי לעבד את החוט. הוא צריך להיות מסמרת עם מסמרת פנאומטית או ביד כלי. שיני האום נלחצות לצלחת על ידי כוח חיצוני כך שהפריפריה של החור מעוותת, והחפץ המעוות נלחץ לחריץ המדריך. זה משיג את אפקט הנעילה. [4] : ​​יתרון - הכל השתמש בחומר סגסוגת אלומיניום, קשיות גבוהה, ללא-רוסט, התנגדות בלאי ועמידות בפני קורוזיה מושלמת. החלף את אגוז הריתוך המסורתי, הפוך את בעיית יריעת המתכת, ריתוך צינורות דקים ומיזוג. [5] : התקן-המסמרת האום נועד לפתור את הבעיה שהחומר דק מכדי לעבד את החוט. הוא צריך להיות מרותק בכלי פנאומטי או מסמרת יד. שיני האום נלחצות לצלחת על ידי כוח חיצוני כך שהפריפריה של הפריפריה החור מעוות, והאובייקט המעוות נלחץ לחריץ המדריך. זה משיג את אפקט הנעילה. [1] : החל על - אגוז מסמרת משמש ללוחות מתכת או לא -מתכתיים, עץ וצלחות אחרות בבניית דיור, וניתן להשתמש בו גם בהרכבת ריהוט, ארונות ברזל דקים ביתי, קליפות ציוד ומכונה אחרת ומוצרים תעשייתיים קלים. [2] : מפרט - גודל שרשור : M4 (DIA); גודל חור מקדח : 4.19 "(D); אורך : 10.41" (L); קוטר חיצוני ראש : 8. [3] : עיצוב - אגוז המסמרת נועד לפתור את הבעיה שהחומר דק מכדי לעבד את החוט. הוא צריך להיות מסמרת עם מסמרת פנאומטית או ביד כלי. שיני האום נלחצות לצלחת על ידי כוח חיצוני כך שהפריפריה של החור מעוותת, והחפץ המעוות נלחץ לחריץ המדריך. זה משיג את אפקט הנעילה. [4] : ​​יתרון - הכל השתמש בחומר סגסוגת אלומיניום, קשיות גבוהה, ללא-רוסט, התנגדות בלאי ועמידות בפני קורוזיה מושלמת. החלף את אגוז הריתוך המסורתי, הפוך את בעיית יריעת המתכת, ריתוך צינורות דקים ומיזוג.

Material:
Aluminum Alloy
Color:
Silver Tone
Head Type:
Flat Head
Body Design:
Knurled
Thread Size:
M4(Dia)
Drill Hole Size:
4.8mm/0.19(D)
Length:
10.5mm/0.41(L)
Head Outer Diameter:
8.7mm/0.34(D)
QUANTITY INCLUDED - 110pcs x Rivet Nuts:
ADVANTAGE - All use aluminum alloy material, high hardness, no-rust, wear-resistance, and perfect corrosion resistance. Replace the traditional welding nut, make up for the problem of metal sheet, thin tube welding and fusible.:
INSTALL - The rivet nut is designed to solve the problem that the material is too thin to process the thread. It needs to be riveted with a pneumatic or hand rivet tool. The teeth of the nut are pressed into the plate by an external force so that the periphery of the hole is deformed, and the deformed object is pressed into the guide groove. This achieves the locking effect. :