2 יחידות מתאים פקרס דלת אורות לוגו, בברכה רוח רפאים צל מנורת תתאים עבור רוב מכוניות
  • משופץ

2 יחידות מתאים פקרס דלת אורות לוגו, בברכה רוח רפאים צל מנורת תתאים עבור רוב מכוניות

ILS 12.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

זה רכב דלת לוגו אור משתמש שבבי בחדות גבוהה, זה יש מאוד מדהים תאורת פלט עם בחדות גבוהה ובהיר ברור לוגו הקרנה אם אתה מוצא כי את לוגו תמונה הוא לא ברור כאשר אתה להפעיל את מקרן אור, זה הוא לא בעיה עם השבב, וזה הוא כי יש לך טועה הקדמי כיוון של שבב. (השבב ניתן להוציא. אין קידוח, אין חיווט. רק מקל את רוח צל אור מנורת עבור על דלת פנל ולתקוע את מגנט על רכב סף. קל להתקנה ואין נזק למכונית שלך בכלל. מופעל על ידי 3 יחידות סוללות (חבילה לא כלול). : תחת מזג אוויר קר, לחמם את דבק מדבקות קצת עם מצית להיצמד טוב יותר. כאשר אתה פותח את דלת המכונית, את מואר תמונה על כביש יהיה מראה את כביש מצב אליך, בינתיים התראה הבא עובר-על ידי מכוניות או אופניים לאופנועים כדי להיות מודע נפתח דלת. מהלך מבריק כדי להגן עליך ועל הילדים שלך, משפחות, חברים. להפוך את המכונית שלך להתבלט בלילה.את לסנוור תמונה יציג על הקרקע כאשר אתה פותח את דלת המכונית. שנמשך קבוע, זוהר אחידות, מלא של אור וצבע.כאשר אתה סוגר את דלת, זה יהיה באופן אוטומטי לכבות. 1 סט 2 יחידות אורות יכול להיות מותקן על ימין ושמאל דלתות, תוכנן במיוחד עבור שינוי אוטומטי חובבי כדי להביא יותר נהיגה כיף לך. זה יהיה להפוך את המכונית שלך יותר אופנתי ולהראות אישיות שלך. מתנה מושלמת לכל אירוע, ממליץ לרכוש 2 סטים, 4 דלתות התקנה יהיה יותר משכנע!. מפרט : סוג : אורות דלת לרכב חומר : שרירי בטן החבילה מכילה : 2 אור דלת 6 מגנטים 4 מדבקות 3 מטר צבע פריט : שחור טמפרטורת צבע לד : 6000 אלף ספק כוח : 3 * סוללה (לא כלולה) גודל : 6.

Type:
Car Door lights
Material:
ABS
The package contains:
2 x Door light,2 x Magnets,4 x 3M stickers
Item Color:
Black
LED Color Temperature:
6000K
Power Supply:
3*AAA battery (Not Included)
Size:
6.89*4.33*1.37cm (L*W*H)
Installation Instruction:
Easy to install within 5 minutes:
Step 1:
Clean the Surface Before Sticking It On is Highly Recommanded. Put 3 pcs AAA batteries in the battery case and install them according to the positive & negative as marked in the case.
Step 2:
Before stick the light housing and magnet, adjust the position of the car light and distance between the magnet and the car light; Note
Step 3:
Stick the Magnet on the car threshold. Stick the lamp under the door storage compartment(The distance between the Magnet & Car light is about 10mm).
Step 4:
To avoid kicking the light when get off the car, it's suggested to install the welcome light near the back of the chair.
Why Choice Us? :
1:
Updated Adhesive & No More Fall Off:Replace with strong 3M double sided mounting tape and add the carbon fiber wrap with air release technology on the magnet. The magnets will stick on the car threshold well.
2:
High Definition & Bright Hologram
3:
We offer lifetime support and 24 hours customer service.