Kadimendium 60W 9.99A 30V מודול בדיקת עיסוק מעמיס אלקטרוני
  • משופץ

Kadimendium 60W 9.99A 30V מודול בדיקת עיסוק מעמיס אלקטרוני

ILS 23.29

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צינור חשמל IR מקורי : מודול מבחן ההזדקנות של העומס האלקטרוני מאמץ צינור חשמל IR מקורי וכדור NMB כפול הנושא מאוורר במהירות גבוהה, שיכול לתת לך חוויה טובה יציבות תפעול לטווח הארוך : בודק קיבולת הסוללה שלנו מצויד בבקרת טמפרטורה פונקצית שינוי מהירות ללא צעד ורדיאטור תעשייתי גדול כדי להבטיח יציבות פעולה לטווח הארוך. תצוגת צינור דיגיטלי קלאסי : מודול בדיקת סוללה זה משתמש בתצוגת צינור דיגיטלי קלאסי, שהוא לא רק אינטואיטיבי ועמיד, אלא גם עמיד יותר לטמפרטורה גבוהה מאשר LCD. הגדרת מקודד סיבוב : לבוחן ההזדקנות העומס האלקטרוני יש את הפונקציה של הזיכרון האוטומטי של כל הפרמטרים, המתאימה מאוד להרכבת ארון ההזדקנות האוטומטי של מתאם הכוח. זיכרון אוטומטי של כל הפרמטרים : מודול בודק ההזדקנות העומס שלנו מאמץ הגדרת מקודד סיבוב, וזה לא רק קל לתפעול, אלא גם רב תכליתי. צינור חשמל IR מקורי : מודול מבחן ההזדקנות של העומס האלקטרוני מאמץ צינור חשמל IR מקורי וכדור NMB כפול הנושא מאוורר במהירות גבוהה, שיכול לתת לך חוויה טובה. יציבות תפעול לטווח הארוך : בודק קיבולת הסוללה שלנו מצויד בבקרת טמפרטורה פונקצית שינוי מהירות ללא צעד ורדיאטור תעשייתי גדול כדי להבטיח יציבות פעולה לטווח הארוך. תצוגת צינור דיגיטלי קלאסי : מודול בדיקת סוללה זה משתמש בתצוגת צינור דיגיטלי קלאסי, שהוא לא רק אינטואיטיבי ועמיד, אלא גם עמיד יותר לטמפרטורה גבוהה מאשר LCD. הגדרת מקודד סיבוב : לבוחן ההזדקנות העומס האלקטרוני יש את הפונקציה של הזיכרון האוטומטי של כל הפרמטרים, המתאימה מאוד להרכבת ארון ההזדקנות האוטומטי של מתאם הכוח. זיכרון אוטומטי של כל הפרמטרים : מודול בודק ההזדקנות העומס שלנו מאמץ הגדרת מקודד סיבוב, וזה לא רק קל לתפעול, אלא גם רב תכליתי. מפרט : סוג פריט : עומס אלקטרוני הזדקנות סוללה קיבולת מודול מודול עבודה מצב עבודה : מצב יחיד זרם קבוע זרם קבוע (CC) זרם פריקה : 0.

Item Type:
Electronic Load Aging Battery Capacity Tester Module
Working Mode:
Single mode constant current (CC)
Discharge Current:
0.20-9.99A, Step 0.1A or 0.01A
Maximum Discharge Current Error:
0.7%-0.01A
Maximum Error in Capacity Test:
0.5A 2.5%, 2A 1.5%, 5A and above 1.2%
Termination Voltage Setting Range:
1.0-25.0V, step 1V or 0.1V
Discharge Voltage:
1.00-30.00V (subject to MOS internal resistance and other losses, the measured input 1V can support 6-7A current, 9.99A requires the measured voltage is greater than 1.3V)
Maximum Error in Voltage Measurement:
0.8%±0.02V
Maximum Power:
60W, exceed power automatically limits the maximum current (for maximum 60W, it can open 9.99A at 6V and at most 3.00A at 20V)
Highest Statistical Value of Battery Test:
999.9Ah or 9999Wh, reach the value to stop the test
Positioning Hole Position:
60mmx88mm
Hole Diameter 3.2mm:
Load Power Supply:
12V, current 0.5A or more
Fan Control:
Intelligent fan control (Fan can automatically change the speed according to the radiator temperature)
Protection Function:
overheat protection otP, instantaneous overpower protection oPP, overvoltage protection ouP, reverse connection protection, abnormal supply voltage protection.
Package List:
1 x Electronic Load Aging Battery Capacity Tester Module :