3 ד מתכת פרפר קישוטי ציפורניים זהב קסמי אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך מיני אמנות ציפורן קריסטל פרפר צורת
  • משופץ

3 ד מתכת פרפר קישוטי ציפורניים זהב קסמי אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך מיני אמנות ציפורן קריסטל פרפר צורת

ILS 14.89

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

1 פרפר נייל קסמי עשויים באיכות גבוהה זהב מתכת בסיס, אשר הוא מאוד קשה ולא קל לשבור. בהיר ולא קל לדעוך. ואת פרפר סגנון מראה לגרום לך אופנתי, ביצוע משלך נייל אמנות סגנון, לעזור לך זכה ביותר הערצה במסיבה. אלה קישוט פרפר הזהב קל יותר ליישם על ציפורניים טבעיות או מלאכותיות. אתה יכול לשים דבק ציפורניים על שלך זהב סגסוגת נייל מקסים קסמי ולאחר מכן לבחור האהוב עליך פרפר נייל קסם על הציפורניים שלך עם כלים מתאימים, לחזק אותו עם אולטרה סגול או הוביל מנורת ולהחיל שכבה של נייל ג ' ל להגנה טובה יותר ומתמשך צבע אפקט, זה רק לוקח לך כמה דקות כדי להפוך את הציפורניים שלך נראה יותר יפה ומקסים. (את דבק או נייל ג ' ל הוא לא כלול. סט קישוט הציפורניים לא רק יכול להיות מיושם על ציפורניים טבעיות או אמנותיות, מה שגורם לציפורניים שלך להיראות מקסימות יותר, אלא גם מתאים לעיצוב שרף, מלאכת עשה זאת בעצמך, מארז טלפון סלולרי, בגדים, נעליים, תכשיטים, טלפון, יצירת כרטיסים, מחשב, תיקים, שמלת כלה, יצירת כרטיסים, אמנות גוף עיניים וכו'. ליהנות מצחיק של אמנות הציפורן. עבודת אמנות ציפורניים עשה זאת בעצמך עם הדמיון שלך יכולה להפוך אותך לזוהר ומושך ולאפשר לך ליהנות מהכיף של אמנות הציפורניים, עשה זאת בעצמך, אתה יכול לחסוך את הזמן ללכת לחנות הציפורניים, ואתה יכול גם לעשות ציפורניים בכל עת ובכל מקום. זה מתאים במיוחד שלך יומי היכרויות או חופשת הקיץ, ביצוע הציפורניים שלך נראה אלגנטי, גם להביא לך מצב רוח נחמדה כדי לשפר שלך כל תלבושות. מתנה יפה לנשים, ילדה וילדים, יכול גם להשתמש כמו לטובת מפלגה. אם יש לך בעיות של זה מתכת פרפר נייל אמנות קסמי, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשמח שירות בשבילך בתוך 24 שעות. מפרט : שם מוצר : יופי 3 ד פרפר נייל ארט קסם זהב מתכתי הרבעה עבור נייל ארט אבזר חומר : סגסוגת משקל : 1 גרם/1 יחידות צבע : זהב חבילה : כולל 30 יחידות זהב פרפר נייל קישוט תכונות : 1. 100% חדש לגמרי ואיכות גבוהה, שנעשה על ידי יד, צבעים בהירים ואיכות מעולה 2.

Product name:
BesYouSel 3D butterfly nail art charm gold metallic stud for nail art accessory
Material:
Alloy
Weight:
1g/1pcs
Color:
Golden
Package:
Including 30pcs golden butterfly nail decoration
Features:
1. 100% brand new and high quality, made by hand, bright colors and superior quality:
2. Easy to apply on natural or artificial nails or you can also use them to decorate your home, cell phone's case, glasses, made card, body art, etc:
3. The exquisite butterfly nail charm makes your nails look more noble and delicate:
4. 3D nail accessories are easy to apply on natural or artificial nails. Making your own nail art style, help you won most admiration in the party:
5. The 3d nail charms are very lightweight, making it very convenient to store and nail , so you can change and use it when you are traveling or working:
6. You can use these Resin butterfly to decorate your phone, nail art, make ear studs, hairpin, head rope-card crafting, DIY craft, shoes, bags, wedding dress, books, clothes, cups, tablets, high heels, jewelry and so on:
7. It is especially suitable for your daily dating or summer vacation, making your nails look elegant, also bring you a nice mood to enhance your whole outfits:
8. If you have any problems of this item, please feel free to contact with us, we will happy to service for you within 24 hours:
Warm tips:
The glue or nail gel is not included: