צבע גוף, צבע דיו יכול להשלים דפוסי צבע מורכבים מהיר לייבוש אחיד צבע אחיד למסיבות חג איפור במה לקעקועים
  • משופץ

צבע גוף, צבע דיו יכול להשלים דפוסי צבע מורכבים מהיר לייבוש אחיד צבע אחיד למסיבות חג איפור במה לקעקועים

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

שיטת פעולה פשוטה : איפור צבע גוף קל לניקוי, אתה צריך רק לקרצף עם כותנה אלכוהול או מי סבון כדי לנקות אותו ניתן להשתמש בצבעים צבעוניים : צבעים ברורים, צבע הגוף יכול להשלים דפוסי צבע מורכבים, צבע אחיד, קל לשימוש, עם מברשות או מברשות אוויר. קשה ליפול : צבע אמנות הגוף תומך בייבוש מהיר. זה לא יתקלף לאחר ששכבת פני השטח של העור מתייבשת, ואין הבדל צבעוני לפני השימוש ואחריו. ידידותי לעור : צבע דיו עשוי מאגם אכיל באיכות גבוהה, מרכיביו בטוחים וניתן ליצור קשר ישיר עם העור ללא פגיעה בעור. סצינות רלוונטיות : דיו הגוף מתאים לקעקועים זמניים, ציור גוף, DIY, דוגמנות איפור, איפור במה, מסיבות חג וכו '. [איכות גבוהה] העשויה מאגם אכיל באיכות גבוהה, מרכיביו בטוחים וניתן ליצור קשר ישיר עם העור ללא פגיעה בעור . [מגוון רחב של יישום] זה מתאים לקעקועים זמניים, ציור גוף, DIY, דוגמנות איפור, איפור במה, מסיבות חג וכו '. [עיבוד צבעוני גבוה] צבעים ברורים, הוא יכול להשלים דפוסי צבע מורכבים, צבע אחיד, קל לשימוש, ניתן להשתמש במברשות או מברשות אוויר . [צבע נוזלי] תומך בייבוש מהיר. זה לא יתקלף לאחר ששכבת פני השטח של העור מתייבשת, ואין הבדל צבעוני לפני השימוש ואחריו . [שיטת פעולה פשוטה] קל לניקוי, אתה צריך רק לקרצף עם כותנה אלכוהול או מי סבון כדי לנקות אותו לצבוע את גוף האדם או הפנים.

Item Type:
Body Paint
Ingredient:
Liquid
Net Content:
30ml
Shelf Life:
3 Years
Use Period:
Please use within 1 year after opening.
Use Crowd:
The General Public
Usage Scenarios:
It is suitable for body painting performances, painting teaching, model catwalks, birthday parties, holiday painting, DIY, makeup modeling, temporary tattoo printing, etc.
Package List:
1 x Body Paint:
Note:
1. The paint has sediment, which is purely normal. Just use a stirrer or hand shake before use; it will not affect the use;:
2. This pr: