כרית תמיכה המותנית HFDGDFK; כרית כיסא קצף זיכרון תומכת באביזרים גב תחתון כרית זיכרון מכונית כרית קצף
  • משופץ

כרית תמיכה המותנית HFDGDFK; כרית כיסא קצף זיכרון תומכת באביזרים גב תחתון כרית זיכרון מכונית כרית קצף

ILS 282.40

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תמיכה המותנית נבדקה בהרחבה והוכחה כי היא עוזרת להקל על העייפות בגב האמצעי ובמותניים קצף זיכרון גבוה וצפיפות גבוהה וחוסן מאפשר לך להשיג איזון מושלם בין קשיחות לרכות וקווי מתאר מותניים, לפזר לחץ ולהקל על עייפות עמוד השדרה. סורג האוורור שומר על אוויר מסתובב ומונע אי נוחות הנגרמת כתוצאה מחום מצטבר. הסורג העמיד עם רוכסן ניתן להסרה וניתן לשטוף. הלהקה האלסטית המתכווננת מתאימה לכל כיסא ושומרת על כרית המותני במקום. רצועת ההרחבה הופכת את כרית המותנית לתואמת כל יו"ר משרדים, יו"ר מנהלים, מושב רכב, רכב שטח, מכונית, כסא אוכל, ספה, מטוס, כסא גלגלים, כורסה וכו '. מתנה אידיאלית לאנשים שיושבים זמן רב, כמו פקיד משרדים, נהג מונית/ נהג/ אוטובוס, נגן משחק וכו ' איזון מושלם בין קשיחות לרכות וקווי מתאר במותן, מפזר לחץ והקלה על עייפות עמוד השדרה. סורג האוורור שומר על אוויר מסתובב ומונע אי נוחות הנגרמת כתוצאה מחום מצטבר. הסורג העמיד עם רוכסן ניתן להסרה וניתן לשטוף. הלהקה האלסטית המתכווננת מתאימה לכל כיסא ושומרת על כרית המותני במקום. רצועת ההרחבה הופכת את כרית המותנית לתואמת כל יו"ר משרדים, יו"ר מנהלים, מושב רכב, רכב שטח, מכונית, כסא אוכל, ספה, מטוס, כסא גלגלים, כורסה וכו '.

Filling:
memory foam
Material:
synthetic fiber
Model name:
Back lumbar support
Color:
black
Features:
Removable and washable lid
Package Include:
1* Car pillow:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :