10 ממ פנאומטי לקדוח 1800 סלד הריסה מקדחות & מגבר; פטישים פטיש מקדחות אוויר הפיך תרגיל עם ציוד תעשייתי קל משקל
  • משופץ

10 ממ פנאומטי לקדוח 1800 סלד הריסה מקדחות & מגבר; פטישים פטיש מקדחות אוויר הפיך תרגיל עם ציוד תעשייתי קל משקל

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גודל : את גודל של צ ' אק של זה פנאומטי תרגיל הוא כ 3/8 אינץ, המרבי קידוח קוטר הוא 10 מ מ/0 מטרה : זה פנאומטי תרגיל הוא אור קידוח כלי נפוץ בתעשייה, בעיקר משמש לקדוח ברזל צלחות ולוחות עץ. מתג : זה פנאומטי תרגיל יש התאמת כפתור, ואת חיובי ושלילי מתגים תמיכה מומנט התאמה, אשר הוא קל לתפעול. מפרט טכני : המהירות של מקדחה פנאומטית זו היא כ-1800 סל ד, לחץ העבודה הוא 0.63 מגה פיקסל, וההספק חזק. אלומיניום סגסוגת : זה פנאומטי תרגיל משתמש באיכות גבוהה אלומיניום סגסוגת כמו את מעטפת חומר, עם הילוכים על ראש ואחיד סיבוב מהירות, אשר יכול למעשה להגדיל את מומנט. מפרט : סוג פריט : פנאומטי תרגיל חומר : אלומיניום סגסוגת משקל : כ.9 עוז גודל צ 'אק : 3/8 אינץ' קוטר קידוח מרבי : בערך.4 מהירות מסתובבת : 1800 סל ד לחץ עבודה : 0.63 מגה פיקסל שימושים : קידוח של צלחת ברזל, לוח עץ, וכו'. יישום : עיצוב הבית, וכו'. השתמש בלחץ אוויר כדי להבטיח שלחץ המד יהיה 0.63 מגה פיקסל (בכניסת האוויר של הידית). לא להפעיל את כלי התבטלות במשך זמן רב תחת לחץ אוויר גבוה כדי למנוע בלאי מיותר של חלקי ולהפחית את חיי שירות. מקדחה פנאומטית עם קידוח קדימה ואחורה, כוונן את מיקום המתג, ר מייצג קידוח קדימה, ו מייצג קידוח הפוך.

Item Type:
Pneumatic Drill
Material:
Aluminum Alloy
Weight:
Approx. 1047g / 36.9oz
Chuck Size:
3/8in
Maximum Drilling Diameter:
Approx. 10mm / 0.4in
Revolving Speed:
1800rpm
Working Pressure:
0.63Mpa
Uses:
Drilling of iron plate, wood board, etc.
Application:
Home decoration, etc.
How to Use:
1. Use air pressure to ensure that the gauge pressure is 0.63Mpa (at the air inlet of the handle).:
2. Do not run the tool idling for a long time under high air pressure to prevent unnecessary wear of the parts and reduce the service life.:
3. Pneumatic drill with forward and reverse drilling, adjust the switch position, R stands for forward drilling, F stands for reverse drilling. :
Package List:
1 x Pneumatic Drill :
1 x Air Port :
1 x Wrench :
1 x Manual :