XJJZS משופע ידית עץ מברשת איפור מברשת אבקה רופפת כלי יופי סומק
  • משופץ

XJJZS משופע ידית עץ מברשת איפור מברשת אבקה רופפת כלי יופי סומק

ILS 60.30

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

המברשת עשויה מסיבים סינתטיים והיא מושלמת לאיסוף נוזלים, אבקות או קרמים תיק איפור פנים מלא לבנות שהן מתחילים, ואז תוכלו לנסות את זה. לענות לחלוטין על מרבית צרכי האיפור שלך לצורך יומיומי, עשב, איפור מקצועי, כמו מיזוג, קווי מתאר, צל, סימון, יסוד, צלליות, גבות, שפתיים, קונסילר ועוד. מושלם לנסיעות, מסיבות, ימי הולדת, חתונות ושימוש יומיומי, בואו לחקור את היופי שלך כל יום!. כל המברשות שלנו קלות גם לניקוי עם מים פושרים, ואחרי הייבוש תוכלו בקלות לקבל סט חדש לגמרי. המברשת עשויה מסיבים סינתטיים והיא מושלמת לאיסוף נוזלים, אבקות או קרמים. תיק איפור פנים מלא לבנות שהן מתחילים, ואז תוכלו לנסות את זה. לענות לחלוטין על מרבית צרכי האיפור שלך לצורך יומיומי, עשב, איפור מקצועי, כמו מיזוג, קווי מתאר, צל, סימון, יסוד, צלליות, גבות, שפתיים, קונסילר ועוד. מושלם לנסיעות, מסיבות, ימי הולדת, חתונות ושימוש יומיומי, בואו לחקור את היופי שלך כל יום!. כל המברשות שלנו קלות גם לניקוי עם מים פושרים, ואחרי הייבוש תוכלו בקלות לקבל סט חדש לגמרי. המברשת עשויה מסיבים סינתטיים והיא מושלמת לאסוף נוזלים, אבקות או שמנת. תיק איפור פנים מלא לבנות שהן מתחילים, ואז תוכלו לנסות את זה.

Brush Material:
Wool Fiber
Quantity:
11 brushes
Item Type:
Makeup Brush
Color:
brown
Package Include:
1set* makeup brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item