תליית שקיות בגד אחסון מתלה בגד, תליית בגדי כיסוי עם רוכסן שקוף מכסה נגד אבק עמיד למים עבור חליפת מעילי מעילי
  • משופץ

תליית שקיות בגד אחסון מתלה בגד, תליית בגדי כיסוי עם רוכסן שקוף מכסה נגד אבק עמיד למים עבור חליפת מעילי מעילי

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

קל גישהרוכסנים פתיחת עושה את זה רוח כדי להוציא בגדי שלך ולא לוקח את כל כיסוי מהמדף, את בגדי אבק כיסוי נועד שקוף סגנון, אשר מאפשר לך בקלות למצוא ולאחסן בגדים באיכות גבוהה בד - זה תליית בגדי אחסון שקיות עבור ארון עשויים באיכות גבוהה לנשימה חומצה-משלוח פווה. שונה מניילון ובד, הוא נושם, נטול חומצה ועמיד בפני קרעים השומר על הפריטים שלך ללא מחנק. ארון תיק ארגונית יכול לתלות על סטנדרטי ארון מוט, כפול מתלה בגדים, ארון אחסון קופסות, ארון מוט, מוט, ארון או בגדים מתלה עבור ארוך זמן אחסון. חצי שקוף בגד כיסוי - - - - אתה יכול למצוא את בד בנוחות ובמהירות מבלי לפתוח את כיסוי תיק. צבע שקוף למחצה יכול להגן על הבגדים שלך מפני דהייה אם הוא תלוי ליד אור טבעי. עמיד בפני אבק ולחות רחיץ - - - - תליית בגד שקיות מונע אבק, לחות, לכלוך מכתימה בגדי שלך, שמירה על בגדים יבש ונקי, זה בגד תיק יכול להיות שטף ושימוש חוזר, מאוד נוח ומעשי לשימוש יומיומי. קל לקפל - - - לא קשה מסגרת בגד כיסוי שעושה את זה קל לקפל ולקחת אותו למסע. מתאים למרתף, עליית גג, ארון, דירה, מוסך, דירה, במעונות, חנות בגדים, ותיאטרון. מפרט : חומר : פווה. גודל : צד 60 * חיובי 30 * גובה 90 ס מ : גודל נפרש : 60 על 30 על 90 ס מ/23.4 אינץ 'צד 60*חיובי 50*גבוה 90 ס מ תלת מימדי : גודל נפרש : 60*50*90 ס מ/23.

Material:
PEVA.
Size:
Side 60*positive 30*height 90cm:
unfolded size
Side 60*positive 50*high 90cm three-dimensional:
unfolded size
Feature:
1.Made of high-quality PEVA material, non-toxic and tasteless. The clothing cover helps keep your clothes away from dust, water, providing maximum protection.:
2.The semi-transparent design (opaque) not only protects your privacy, but also allows you to quickly understand the content, which greatly saves you the time to find the clothes you need.:
3.Due to high-quality materials, the clothing cover has excellent durability, smooth zipper without any obstacles, so the clothing cover bag can be used many times without losing its function.:
4.This portable clothing dust cover can save space for the closet and keep the closet tidy and orderly.:
5.Protect clothing from dust, dirt.:
6.Large capacity, very practical and well maintained.:
Package Including:
1*Clothes Dust Cover: