מחזיק נייר טואלט כפול של JMXD עם מדף מחזיק גליל טואלט קיר קיר הרכבה לחדר אמבטיה מחזיק שטח מתלה מגבות אלומיניום
  • משופץ

מחזיק נייר טואלט כפול של JMXD עם מדף מחזיק גליל טואלט קיר קיר הרכבה לחדר אמבטיה מחזיק שטח מתלה מגבות אלומיניום

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

★ קל לטיפול קל לטפל - נגב נקי עם מטלית לחה ללא קצוות חדים, ילדים יכולים להשתמש בו בבטחה. ★ קל לטיפול קל לטפל - נגב נקי עם מטלית לחה. ללא קצוות חדים, ילדים יכולים להשתמש בו בבטחה. אביזרים מלאים : החבילה מגיעה עם כל האביזרים להתקנה, כולל ברגים ועוגנים. אין צורך לקנות את האביזרים ותוכלו להתקין את המוצר מיד לאחר שתקבלו את החבילות המוצגות : מוצר : נייר טואלט החזקת חומר : חלל אלומיניום -התקנה שיטת : בורג התקנת צבע : חוזק שחור כלול : מחזיק נייר טואלט*1 תזכורת אריזה : ● אנא בדוק את הגודל לפני שתוסיף לבדוק אם זה יכול להתאים לצרכים שלך. כל הממדים נמדדים ידנית עם סטייה (טווחים) בגובה 1-2 ס"מ. ● הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונה בגלל התאורה ותצוגת הצג שלך. ★ תודה רבה על התמיכה שלך בחנות שלנו. לאחר קבלת הסחורה, אנא בדוק אם תוכן החבילה הושלם ונפגע. אם יש לך בעיות לאחר המכירה, אנא אל תדאג, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם האפשרי. יהיה לנו שירות מקצועי לאחר המכירה כדי לענות לך, מצפה לרכישה שלך.

Product:
Toilet Paper Holder
Material:
Space Aluminum
Installation Method:
Screw Installation
Color:
Black
Package Included:
Toilet paper holder*1:
Screw pack:
Warm reminder:
● Please check the size before ordering to see whether it can fit your needs. All dimensions are measured manually with deviation (ranged) at 1-2cm.:
● Item may be a little different from the picture due to the lighting and your monitor’s display.:
★ Thank you very much for your support to our store. After receiving the goods, please check whether the contents of the package are complete and damaged. If you have any after-sales problems, please don't worry, please contact customer service as soon as possible. We will have professional after-sales service to answer you, Looking forward to your purchase. :