סיני גליטר זהב כוכב קונפטי לחתונה מסיבת רווקות חג האהבה הקדוש קישוט חבילה של 200
  • משופץ

סיני גליטר זהב כוכב קונפטי לחתונה מסיבת רווקות חג האהבה הקדוש קישוט חבילה של 200

ILS 3.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חבילה כוללת : כל זהב קונפטי חבילה מכיל כ 200 חתיכות של גליטר זהב קונפטי עם הצורה של חמישה כוכבים כל גליטר זהב קונפטי צעדים על 3 סנטימטר / 1.18 אינץ בקוטר, מושלם גודל לשימוש. חומר : אלה זהב גליטר כוכבים עשויים באיכות זהב נייר, שני-צדדי נוצץ, לא גליטר ליפול, קל משקל ונוצץ. באיכות גבוהה קרפט נייר קונפטי. אירוע : קונפטי ניתן לשים לתוך בלוני הליום צף באוויר, לייפות מתנות, דברים הזמנה למסיבה, או להיזרק חוגגות מסיבות ואירועים. יישום רחב : זה סט של כוכב קונפטי הוא מושלם עבור מסיבת שולחן קישוט ולרסס, כמו חתונה, מסיבת רווקות, טקס סיום, תינוק מקלחת, יום הולדת, חג האהבה ועוד אירועים מיוחדים, יהיה הגנה ליצור אווירה חגיגית ולהוסיף יותר כיף לאירועים שלך!. הערה : נא לשמור אלה גליטר קונפטי מילדים מתחת לגיל 3 שנים כדי למנוע נחנקת ולזכור זה הוא אכיל! השגחת מבוגר נדרש. מפרט : חבילה אחת מכילה 200 חתיכות של זהב קונפטי עם הצורה של לב, מודד על 3 סנטימטר/1.18 אינץ בקוטר, דו צדדי נוצץ וקל משקל.מסיבה חייבת להיות!עם שלה נוצץ זהב צבע וחמוד צורה, זה סט של גליטר קונפטי הוא הטוב ביותר עבור מסיבת קישוט, כמו חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקות, תינוק מקלחת, יום הולדת וסנט חג האהבה, מתאים שולחן תרסיס קונפטי לזרוק, גם אידיאלי למילוי בלונים וקופסות מתנה, להפוך את אווירה חגיגית יותר ברור!.

One pack contains 200 pieces of gold confetti with the shape of heart, measures about 3cm/1.18 inch in diameter, double-sided glittery and lightweight.:
Party Must Have!:
With its sparkling golden color and cute shape, this set of glitter confetti is best for party decoration, like wedding, birthday, bachelorette party, baby shower, anversary and St. Valentine's Day, suitable for table spray and confetti throwing, also ideal for filling in balloons and gift boxes, make the festive atmosphere more obvious!: