FHGMZJY חצאית עץ חג המולד בד מודפס חג המולד שטיח אווירת שטיח מחצלת בית משק הבית של ראש השנה קישוט
  • משופץ

FHGMZJY חצאית עץ חג המולד בד מודפס חג המולד שטיח אווירת שטיח מחצלת בית משק הבית של ראש השנה קישוט

ILS 220.87

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בַּד חצאית העץ יוצרת עבורך מראה דמוי שלג. יוצר אווירת חג מולד לבית שלך. מושלם לקישוט בסיס עץ חג המולד ולקשט את ביתך, משרד וכו '. אידיאלי לשיפור המראה של בסיסי עץ חג המולד על ידי הסתרת גדילים מכוערים (לעצים אמיתיים וגם מלאכותיים). יכול גם לעזור להגן על השטיח מפני מחטי עצים. תרחיש יישומים : מתחת לעץ חג המולד, תוכלו גם להשתמש בחצאית כמזרן רצפה. חצאית העץ יוצרת עבורך מראה דמוי שלג. יוצרת אווירת חג מולד לבית שלך. חלק לקישוט בסיס עץ חג המולד ולקשט את ביתך, משרד וכו '. (עבור עצים אמיתיים וגם מלאכותיים). יכול גם לעזור להגן על השטיח מפני מחטי עצים. תרחיש יישום : מתחת לעץ חג המולד, תוכלו גם להשתמש בחצאית כמחצלת רצפה. פירסום : גודל : 122 סמממממנט : חיל האגדה כלול : 1x קטיפה עץ חג המולד קטיפה של חג המולד 1 X חצאית (אביזרים אחרים אינם כלולים) הערות : 1. למכור מוצרים עיקריים בלבד, לא מוצרים אחרים . יש צורך במדידה ידנית, אנא השאר מרחב של 1-3 סמ"ק. שונה במקצת מהצבע הצפוי שלך, אנא אפשר. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה.

Size:
122cm
Material:
cloth
Package included:
1x Christmas Tree Plush Skirt (Other accessories are Not included):
Notes:
1.Only sell main products,not other products.:
2.Since manual measurement is required,please leave a space of 1-3 cm.:
3.Due to screen differences,the color may be slightly different from your expected color,please allow.:
Remind:
After receiving the packaging,please check the packaging and the product carefully.If the received item is defective or has any questions,please contact us via email to resolve the problem.We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
If you have any questions about the product,please contact me,we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :