פוסטר מגנטי קולב מסגרת עץ קולב קולב לציור יהלומים, מפות, תמונות, הדפסים, מגילות, יצירות אמנות בד
  • משופץ

פוסטר מגנטי קולב מסגרת עץ קולב קולב לציור יהלומים, מפות, תמונות, הדפסים, מגילות, יצירות אמנות בד

ILS 12.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תלויים ללא נזק : אנו משתמשים בעץ מלא ובמגנטים חזקים כדי למסגר אמנות על ידי הידוק בחלקו העליון והתחתון לקשט את הבית שלך מבלי לפגוע בכרזה!. עיצוב יפה : כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי לשמור על יצירות האמנות במצב מושלם. מסילות הכרזות באיכות גבוהה מחזיקות את ההדפסים שלך עם מגנטים חזקים ועושים תוספת נהדרת לכל הדפס. בחירת גודל : אנא מודד את גודל הכרזה שלך לפני שתבחר את קולב הפוסטר המועדף עליך. קולב הפוסטר המגנטי חזק מספיק כדי לתלות פוסטרים באורכים שונים. קל לשימוש : בעזרת שני מוטות העץ עם קובץ המצורף לרצועה, הניחו את הקצה העליון של הכרזה על גבי מוט עץ אחד. הניחו בעדינות את המוט התואם למעלה כדי לסנדוויץ 'את הכרזה שלך בין לבין. חזור על הקצה התחתון. הערה : קישוט אופנתי זה אינו מתאים לשטיחים, קרטון, צלחות גיבוי או בדים עבים מדי. תזכורת : כרזות אינן כלולות בחבילה זו. תיאור : הגן על הכרזות, ההדפסים, התמונות והבדים שלך. העיצוב המודרני של הקולב שלנו ישפר את יצירות האמנות שלך. כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם.

Condition:
100% Brand New
Material:
Compressed Sawdust (matte)Color
Frame Length:
21cm, 30cm, 40cm, 50cm(optional)
Product Weight:
Approx. 60g-145g
Package Included:
1 * Magnetic Sawdust Photo Frame:
Note:
1. Product delivery does not include painting core.:
2. Due to manual measurement, please allow 1-3 mm error (1 inch = 2.54cm).:
3. Most of the shapes in the image may not be able to use 1 set of frames. If you like some shapes, you can buy several sets.:
4. The item colors displayed on the monitor may be slightly different on the display. Thank you for your understanding.: