5.5 איקס 2.1 מ מ נקבה שקע 7.9 איקס 5.5 מ מ זכר תקע אוניברסלי כוח מתאם מחבר עבור רוב המחשבים הניידים
  • משופץ

5.5 איקס 2.1 מ מ נקבה שקע 7.9 איקס 5.5 מ מ זכר תקע אוניברסלי כוח מתאם מחבר עבור רוב המחשבים הניידים

ILS 88.40

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

51 מ מ נקבה ג ' ק 7.5 מ מ זכר תקע חשמל מתאם הוא אוניברסלי מחשב נייד מחשב נייד מטען מתאם, נקבה בסיס הם 5.התאמה עם חיצוני מחשב נייד כוח סוללה או מחשב נייד אוניברסלי חשמל מתאם כדי תשלום עבור המחשב שלך. משמש עבור מחשב נייד תיקון, החלפת חלקים, מקור כוח חיצוני או על-לוח שנאי. מחבר מחבר : זֶרֶם יָשָׁר 5.1 מ מ שקע נקבה (קוטר חור : 5.5 מ מ, קוטר סיכה : 2.1 מ מ) מחבר ב : זֶרֶם יָשָׁר 7. *נייד וקומפקטי מתאם מטען נייד למחשב נייד אוניברסלי, נייד וקומפקטי לשימוש בנסיעות שלך, נוח מאוד למקור מתח חיצוני ולשנאי על הלוח. מוליכות טובות ועמיד, קל לשימוש, חיי שירות ארוכים. תואם עם לנובו, יבמ, כ., אסוס, אסר, תואם עם טושיבה, סוני, ומחשבים ניידים אחרים, מחשבים ניידים. לא תואם עם מיני דל 1018, לא תואם עם דל אינספירון 5558, לא תואם עם 2017 אסוס ש 504ואה, לא תואם עם מקבוק, לא תואם עם שיאומי מחשב נייד בגודל מיוחד אחר, אנא ודא לפני הרכישה. את גודל של ממשק הוא בבירור ברשימה את מוצר תמונה, נא לשים לב ממשק סוג של המכשיר לפני הרכישה, אנו מציעים לך למדוד שלך ממשק גודל של המחשב הנייד שלך או מכשיר, ולוודא מה גודל אתה רוצה. מפרט : מחבר מתאם מחבר כבל חשמל למחשב נייד : שקע נקבה של 5.1 מ מ (קוטר חור : 5.5 מ מ, קוטר סיכה : 2.1 מ מ) מחבר ב' : 7.5 מ מ תקע זכר חומר צהוב : נחושת, מעטפת שרירי הבטן.תהליך הזרקה, חומר להגנת הסביבה של פי-וי-סי, ציפוי פנימי נחושת יכול לשפר את ביצועי ההפעלה ולמנוע קצר חשמלי.

Laptop DC Power Cable Connector Adapter :
Connector A:
DC 5.5x2.1mm Female Jack (Hole Diameter
Connector B:
DC 7.9x5.5mm Male Plug Yellow
Material:
Copper, ABS Shell.Injection molding process, PVC environmental protection material, copper inner lining can enhance the power-on performance and prevent short circuit.
Package includes:
5x Laptop DC Power Cable Connector Adapter
Application :
Suitable for laptop, Android tablet ,Basically compatible with mainstream models of different models on the market.
Please note before purchasing:
1. Please make sure the DC output and tip size of ac adapter are accordant before you purchas. :
2. The size of the DC interface is clearly listed in the product picture,Please pay attention to the interface type of the device before purchasing, we suggest you to measure your DC interface size of your laptop or device, and make sure what size you want. :
Universal AC power adapter notebook general purpose, external power supply and vehicle transformer, portable and compact for your travelling usage, very comvenient for external power source and on-board transformer. :