JJHXSM 4 יחידות 1/2 טפטוף השקיה תיל שסתום שסתום צינור צינור ברב שסתום להשקיה בטפטוף גן ואקווריום
  • משופץ

JJHXSM 4 יחידות 1/2 טפטוף השקיה תיל שסתום שסתום צינור צינור ברב שסתום להשקיה בטפטוף גן ואקווריום

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

לצינורות בקוטר 1/2 אינץ 'בקוטר וקוטר 5/8 אינץ' פעולה פשוטה : סובב את הידית האדומה בחלקו העליון כדי להתאים או לכבות לחלוטין את המים. זה מתאים מאוד לשליטה על בריכות, משאבות אקווריום והשקיה לטפטוף כדי לסייע בוויסות או לסגור את זרימת המים ולחסוך אנרגיה. פשוט דחפו את הצינור בחוזקה על הברב כדי להתאים מאוד מקרוב ללא דליפה ללא כלים אחרים. החבילה כוללת : 4 x שסתומי כדור תיל. לצינורות בקוטר 1/2 אינץ 'בקוטר וקוטר 5/8 אינץ'. פעולה פשוטה : סובב את הידית האדומה בחלקו העליון כדי להתאים או לכבות לחלוטין את המים. זה מתאים מאוד לשליטה על בריכות, משאבות אקווריום והשקיה לטפטוף כדי לסייע בוויסות או לסגור את זרימת המים ולחסוך אנרגיה. פשוט דחפו את הצינור בחוזקה על הברב כדי להתאים מאוד מקרוב ללא דליפה ללא כלים אחרים. החבילה כוללת : 4 x שסתומי כדור תיל. מפרט : מוצר : שסתום כדור דם קוטר BARB קוטר : 15.5 מ"מ קוטר : 13 מ"מ חומר : חבילת פוליפרופילן כוללת : 4 x שסתומי כדור דופק ישים צינור רלוונטי : 1/2 אינץ '(קוטר פנימי), 5/8 אינץ' (קוטר חיצוני). כאשר משתמשים בו עם צינור הטפטוף, דחפו את צינור המים חזק מאוד לצד ה- BARB של המתג, המפרק, הטי או המרפק כדי להבטיח שהמפרק יהיה יציב וערך מים.

Product:
Barbed Ball Valve
Barb diameter:
15.5mm
Diameter:
13mm
Material:
Polypropylene
Package includes:
4 x Barbed Ball Valves
Applicable hose size:
1/2 inch (inner diameter), 5/8 inch (outer diameter).
When used with the drip pipe, push the water pipe very hard to the barb side of the switch, joint, tee, or elbow to ensure that the joint is firm and watertight.:
Tip:
Soften the pipe before installing it. You can put the tube in the hot sun, or use a hairdryer to soften it briefly at the end of the tube, and then insert the tube.