פנדהול 15 רגליים פליז שרשרות 2 * 1.5 ממ תכשיטי ביצוע שרשרות עתיק ברונזה קישור כבל שרשרת רטרו שרשרת
  • משופץ

פנדהול 15 רגליים פליז שרשרות 2 * 1.5 ממ תכשיטי ביצוע שרשרות עתיק ברונזה קישור כבל שרשרת רטרו שרשרת

ILS 42.30

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עתיק ברונזה כבל שרשרות : את כבל שרשרות הם עתיק ברונזה, נראה אלגנטי ונמוך מפתח מתאים לגברים ולנשים כאחד. זה קלאסי צבע יכול באופן מיידי להוסיף יותר רטרו להרגיש תכשיטי שלך ולהביא יותר מדגיש. מה שאתה מקבל : תקבל 5 מטרים תכשיטי ביצוע שרשרת עבור כל חבילה. כל קישור טבעת הוא כ 1.5 מ מ רוחב, 2 מ מ אורך, 0. ניתן לחתוך לאורך הרצוי. מושלם אביזרי תכשיטי ביצוע תהליך. קל לשימוש : את פליז שרשרת שרשרת הוא ארוז היטב, ללא לדאוג להסתבך; זה יכול להיות לחתוך לתוך שלך צורך אורך, קל ונוח לשימוש. הוא עמיד וכדאי לחתוך אותו בעזרת חותך תיל. יישום רחב : שרשראות הכבלים נהדרות להכנת תכשיטים עשה זאת בעצמך, כגון שרשרת, צמיד וקרסוליים; שרשרת שרשרת התכשיטים מתאימה לאירועים, תאריך, קניות, מסיבה. למד טכניקות פשוטות ומרגשות לייצור תכשיטים בדיוק כמו שאתה רואה בחנויות כלבו, דרך משתלמת לעשות זאת בעצמך כדי לקבל סגנון נהדר. הערה חמה : מוצגת בתמונה הוא ייצוג של הפריט, תקבל בפועל גודל פריטים. התמונה עשויה להיראות גדולה יותר על המסך. צבע עשוי להשתנות מעט בשל הגדרת הצבע של כל מסך בודד. אנא בדוק את גדלים לפני הרכישה. מפרט : חומר : פליז מותג : חומציות פנדהאל גודל : קישורים על 1.

Material:
Brass
Brand:
PH PandaHall
Size:
links about 1.5mm wide, 2mm long, 0.5mm thick.
Packing size:
74x105mm
Quantity:
5m/bag
Condition:
Top quality, smooth, well polishing
Usage:
Useful for many types of projects including hoisting lights, tying down objects, exterior decorations and more; single loop construction.
Package:
1 Bag.
Note:
the picture shown is a representation of the item, you'll receive from the actual size items. Picture may appear larger on your screen. Color may vary slightly due to the color setting of each individual monitor. Please double check the sizes before purchasing.