שסתום סולנואיד פנאומטי G1/ 8 '' שסתום סולנואיד פנאומטי, 2 מיקום 3 דרך חיבור שסתום סולנואיד חשמלי
  • משופץ

שסתום סולנואיד פנאומטי G1/ 8 '' שסתום סולנואיד פנאומטי, 2 מיקום 3 דרך חיבור שסתום סולנואיד חשמלי

ILS 5.58

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר באיכות גבוהה - גוף השסתום האלקטרומגנטי עשוי מחומר סגסוגת אלומיניום, שהוא קשיות וכוח גבוה, ופיזור חום מהיר ביצועים גבוהים - שסתום 2 המיקום 2 Way מגיע עם ביצועים אמינים, בזכות מבנה שסתום הסליל של Spacertype המשמש את עצמו, כמו גם מאפיינים רבים אחרים, לשסתום הסולנואיד מגוון רחב של יישומים בתחומים רבים. תמיכה במדיה זורמת גדולה - שסתום סולנואיד אוויר זה יכול לענות על צרכיהם של מדיה זורמת גדולה, לכן שסתום סולנואיד זה הפך לבחירה של מרבית המשתמשים. פרמטרים עיקריים - שסתום סולנואיד סוג : 2 מיקום 2 דרך שסתום סולנואיד פנאומטי; Valtage אופציונלי : AC110 V/ AC220 V/ DC12 V/ DC24 V; גודל ממשק : G1/8 אינץ '; לחץ : 0. מבנה קומפקטי - לשסתום הסולנואיד הפנאומטי יש מבנה קומפקטי, מה שהופך את עבודות ההתקנה והתחזוקה לנוחות יותר, ולא יותר מדי זמן מבוזבז. חומר באיכות גבוהה - גוף השסתום האלקטרומגנטי עשוי מחומר סגסוגת אלומיניום, שהוא קשיות וכוח גבוה, ופיזור חום מהיר. ביצועים גבוהים - שסתום 2 המיקום 2 Way מגיע עם ביצועים אמינים, בזכות מבנה שסתום הסליל של Spacertype המשמש את עצמו, כמו גם מאפיינים רבים אחרים, לשסתום הסולנואיד מגוון רחב של יישומים בתחומים רבים. תמיכה במדיה זורמת גדולה - שסתום סולנואיד אוויר זה יכול לענות על צרכיהם של מדיה זורמת גדולה, לכן שסתום סולנואיד זה הפך לבחירה של מרבית המשתמשים. פרמטרים עיקריים - שסתום סולנואיד סוג : 2 מיקום 2 דרך שסתום סולנואיד פנאומטי; Valtage אופציונלי : AC110 V/ AC220 V/ DC12 V/ DC24 V; גודל ממשק : G1/8 אינץ '; לחץ : 0.

Item Type:
Pneumatic Solenoid Valve
Material:
Aluminium Alloy
Model:
2V010-M5
Interface Diameter:
G1/8in
Pressure:
0.15-0.8mpa
Ambient Temperature:
-5-50
Medium Temperature:
-5-50
Life:
1500 thousand times
How to Use:
 
1. During debugging or power failure, manual operation can be used (manual switch 0 position is off, 1 position is on).:
2. The inside and outside of the pipe must be cleaned during installation, and then the dust cap must be removed.:
3. It should be disassembled and washed or lubricated when it is stored for a long time or when it is used for a long time or when the action is not flexible.:
Package List:
1 x Pneumatic Solenoid Valve: