מאוורר ארובה 60 וואט/80 וואט, מפנה עשן ארובה, מאוורר משיכה המושרה על ידי 7 גיליונות, מאוורר להפקת ארובה, מאוורר
  • משופץ

מאוורר ארובה 60 וואט/80 וואט, מפנה עשן ארובה, מאוורר משיכה המושרה על ידי 7 גיליונות, מאוורר להפקת ארובה, מאוורר

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

המאוורר החשמלי המניע את התיקו מסייע בפינוי הארובות, תנורי הפיצה, תנורי העץ, מאוורר הארובה 60 וואט/80 וואט לקוטר צינור בין 14 ל -18 סנטימטר זה מאוד מתאים ארובה אביזרים.מאוורר המשיכה הנגרם על ידי הארובה מייצר שאיפה וגורם לפינוי מהיר של העשן כדי למנוע מעשן לא להיות מסוגל לצאת מהצינור בעדינות בגלל הארובה הרעה. סוג זה של מאוורר משיכה מושרה משמש על ארובות ביתיות וטמפרטורת הפלט לא תעלה על 80 מעלות.מאוורר המשיכה המושרה חייב להיות יותר מ-6 מטרים ממקור האש.אחרת, מאוורר המשיכה המושרה יישרף. קל להתקנה, שקט מאוד, מתאים לרוב סוגי הארובות ואינו דורש טכנאים מקצועיים להתקנה.לא רק שעשן יפונה במהירות, אלא שיש לו גם ביצועים מצוינים. מתח ההפעלה של המוצר הוא 220 וולט (מתח 110 וולט-120 וולט, נצויד בממיר מתח), ומאוורר המשיכה המושרה על ידי הארובה משמש על ידי השארת שני קצוות החוט לחיבור למקור הזנה. פתרון בעיות עשןמאוורר משיכה חשמלי עוזר לפנות את משקי הבית, תנורי פיצה, תנורי עץמפנה העשן הנפוץ ביותר ומוכר במערכות מיצוי עשן.הודות למערכת הקלאסית, איזון אידיאלי הוא הגיע בין קלות התקנה ושימוש בטוח, הודות באיכות גבוהה תוך ביצוע הפרמטרים המחמירים ביותר של הסמכה אירופית.מפרט : מתח : 220 וולט (מתח 110 וולט-120 וולט 110 וולט, נצויד בממיר מתח)הספק; 60 וולט/80 וולט צבע : צבע תמונהלהערה 1.

Voltage:
220V (110V-120V 110V voltage, we will be equipped with a voltage converter)
Power; 60W/80W:
Color:
image color
To note:
1. The domestic fireplace adopts an induced draw fan and the output temperature should not exceed 60 degrees.Otherwise, the induced draw fan will be damaged.Install the power cord at least 0.5 square copper wire:
2. When installing or withdrawn, please turn off the power switch to avoid electric shocks.:
3. The interface with the smoke evacuator must be fixed with waterproof insulating tape.:
4. The installation at the interface with the chimney must be firm, and the interface must be closely integrated into the fireplace to obtain the best effect.:
5. When the induced draw fan stops working, care must be taken to the reflux of smoke causing the smoke.:
6. The smoke evacuator is placed on the fireplace.The smoke extractor must be more than 6 meters from the fire source, otherwise the induced draw fan will be burned.The fireplace temperature cannot burn the insulating layer of the power cord.:
Package Included:
1 * induced draw fan :