200א 3 עמ ' מסוף בלוק כפול שורה פנל הר מסוף רצועת עם ברור כיסוי עבור בית תעשייה
  • משופץ

200א 3 עמ ' מסוף בלוק כפול שורה פנל הר מסוף רצועת עם ברור כיסוי עבור בית תעשייה

ILS 29.30

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בידוד עיצוב : כל זוג של מסוף בלוקים הוא מבודד אחד מהשני כדי למנוע מעגל בלבול, ואת תיקון ברגים יכול להבטיח קשר אמין של חוטים, עוזר כדי למנוע מגע מקרי של מסופים בורג עיצוב : כפול שורה מסוף בלוק רצועת עם בורג עיצוב, יכול להיות מופעל למטה עבור חברה ביס. קל להתקנה : 200א 3 עמ ' מסוף בלוק יש הרכבה חור בכל קצה עבור קל קבוע התקנה. כל חיתוך : ניתן לחתוך את בלוק רצועת מסוף הבורג בכל עמדה וניתן לחתוך אותו בהתאם לצרכי השימוש שלך. כיסוי ברור : רצועת מסוף הנחושת כוללת כיסוי ברור לשמירה על המסוף ממגע מקרי ומספקת תצוגה ברורה של הרכיבים הפנימיים. מפרט : סוג פריט : 200א 3 עמ 'מסוף בלוק חומר : נחושת, פלסטיק צבע : שחור, כסף מטרה : מעגל חיבור רשימת חבילה : 1 איקס 200א 3 עמ' מסוף בלוק תכונה : 1. בידוד עיצוב : כל זוג של מסוף בלוקים הוא מבודד אחד מהשני כדי למנוע מעגל בלבול, ואת תיקון ברגים יכול להבטיח קשר אמין של חוטים, עוזר כדי למנוע מגע מקרי של מסופים. בורג עיצוב : כפול שורה מסוף בלוק רצועת עם בורג עיצוב, יכול להיות מופעל למטה עבור חברה ביס. קל להתקנה : 200א 3 עמ ' מסוף בלוק יש הרכבה חור בכל קצה עבור קל קבוע התקנה.

Item Type:
200A 3P Terminal Block
Material:
Copper, Plastic
Color:
Black, Silver
Purpose:
Circuit Connection
Package List:
1 x 200A 3P Terminal Block:
Feature:
1. Insulation Design:
Each pair of terminal blocks is insulated from each other to prevent circuit confusion, and the fixing screws can ensure reliable contact of the wires, helping to prevent accidental contact of the terminals.
2. Screw Design:
Double row terminal block strip with screw design, can be turned down for a firm bite.
3. Easy to Install:
200A 3P terminal block has a mounting hole on each end for easy fixed installation.
4. Any Cutting:
The screw terminal strip block can be cut at any position and can be cut according to your usage needs.
5. Clear Cover:
The copper terminal strip features a clear cover to preserve the terminal from accidental contact and provide a clear view of the internal components.