קופסת עץ של JBOS עם מכסה קופסאות עץ למלאכות קופסאות מתנה מעץ מתנה למתנות קופסאות מתנה מעץ עם מכסי הזזה לחברים/צלמים/לקוחות)
  • משופץ

קופסת עץ של JBOS עם מכסה קופסאות עץ למלאכות קופסאות מתנה מעץ מתנה למתנות קופסאות מתנה מעץ עם מכסי הזזה לחברים/צלמים/לקוחות)

ILS 16.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

⭐ מפרט : חומר - עץ מייפל; מימד חיצוני - 65 ס"מ); מימד פנימי : תא גדול יותר - 6.98" / תא קטן יותר - 6. (אינטואיציוניסטי יותר בתמונה). ⭐ מימד חיצוני יציב - 6.5 ס"מ); מימד פנימי : תא גדול יותר - 6.98 " / תא קטן יותר - 6. (יותר אינטואיציוניסטי בתמונה). ⭐ יציב ושני תאים : המרחב נפרד בשני תאים בגדלים שונים. התא הגדול יותר יכול להחזיק אלבום, תמונות ופריטים אחרים בגודל גדול יותר, ואילו הקטן יותר מחזיק במקל הזיכרון, בעט, לגלילה ולפריטים אחרים בגודל קטן או בצורת רצועה ארוכה. ⭐ מכסה הזזה : קופסת העץ הזו היא עם החלק העליון, עיצוב מיוחד מאוד ואיתו תוכלו לקבל גישה נוחה בפנים. ⭐ קופסה מעודנת למתנות : עשויה מעץ אגוז איכותי, התיבה הזו היא מיכל מאוד סגול והגון לכל מיני מתנות. ⭐ מושלם לציור / חריטה : קופסת העץ הזו מושלמת לציור או חריטה של ​​המילים שתרצה לומר למי שמקבל את המתנות. זה יהיה ייחודי ומלא אהבה.