Dingzz Mini Desktop Shult מברשת ניקוי מברשת מקלדת עמידה מברשת שולחן עבודה סחף דו חלקים עם סט אבק
  • משופץ

Dingzz Mini Desktop Shult מברשת ניקוי מברשת מקלדת עמידה מברשת שולחן עבודה סחף דו חלקים עם סט אבק

ILS 129.14

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

לאמץ עיצוב משובץ עשוי מחומר PP, חיי שירות עמידים וארוכים. הזיפים הדקים סוחפים בקלות את האשפה משטחי השיש, נקיקים ועוד. אתה יכול לקצץ את המטאטא בפאסט האבק ולתלות אותו לאחסון לאחר השימוש. למוצר זה מגוון רחב של שימושים וניתן להשתמש בו לניקוי אבק על שולחנות עבודה, מקלדות, נקיקים וכו '. אימו תכנון משובץ. עשוי מחומר PP, חיי שירות עמידים וארוכים. הזיפים הדקים סוחפים בקלות את האשפה משטחי השיש, נקיקים ועוד. אתה יכול לקצץ את המטאטא בפאסט האבק ולתלות אותו לאחסון לאחר השימוש. למוצר זה מגוון רחב של שימושים וניתן להשתמש בו לניקוי אבק בשולחן העבודה, מקלדות, נקיקים וכו ' *17 ס"מ/5.68 אינץ '(L*W) משקל נטו : 78.77ozpackage כלול : 1 x מטאטא שימו לב כי עקב הבדלים בתאורה ומסכי מחשב, איננו יכולים להבטיח שהצבע בפועל זהה לתמונה. בשל שיטות מדידה שונות, יתכן שיש שגיאה של 1-2 ס"מ. מתאימה את הקרקע חלקה חלקה על הרצפה שלא קל להדליף אבק, כאשר האבק הקדמי מחובר היטב לאדמה, ואבק ולכלוך לא יכולים לברוח.

Item Type:
Broom Set
Material:
PP
Color:
white/coffee
Quantity:
1 set
Product size:
15*17cm/5.9*6.68inch(L*W)
Net weight:
78.5g/2.77oz
Package Included:
1 x Broom:
Please note that due to differences in lighting and computer monitors, we cannot guarantee that the actual color is the same as the picture.:
Due to different measurement methods, there may be an error of 1-2 cm.:
Fits The Ground SeamlesslySweeping The Floor ls Not Easy To Leak Dust,The Front Dustpan ls Tightly Attached To The Ground,And Dust And Dirt Cannot Escape. :