מצית סיגריות USB, מצית סיגריות רב -תפקוד רב -תפקוד מדריך נחושת מלא אבטחת בטיחות ליבה עבור GPS לגלאי מכם
  • משופץ

מצית סיגריות USB, מצית סיגריות רב -תפקוד רב -תפקוד מדריך נחושת מלא אבטחת בטיחות ליבה עבור GPS לגלאי מכם

ILS 7.96

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【מבוא מוצר】 אורך : 30 ס"מ/098ft, כניסת USB : 5 V 2 A, פלט שקע מצית סיגריה : 12 V 8 W מקסימום, זה רק כדי להניע מכשירים אלקטרוניים קטנים או לטעון טלפון סלולרי (הוא לא תומך באיזה מכשיר חשמלי גבוה, כזה, כזה כמתנפח צמיגים, מנקה מכוניות, מקרר מכוניות וכו '). 【הגנת בטיחות חכמה מרובה】 מודול Boost מגיע עם מתח יתר, קצר חשמל והגנה מרובה. הגנה-כיוונית של אומני על ציוד אספקת חשמל ובטיחות בציוד חשמלי. 【ממיר כוח נמל USB】 המיר כוח מנמל USB לשקע מצית סיגריות רכב 12 V. הערה : המתח, הזרם והעוצמה של ציוד הטעינה ייקבעו לפני השימוש. אל תעמיס יתר על המידה את הציוד. אסור לחבר את משאבת הטעינה לרכב, שואב אבק על הלוח וציוד אחר העולה על 12 וולט 10 W לצורך טעינה. 【נוחות】 קל להפעלה בציוד האלקטרוני של המכונית שלך באמצעות כוח נוסף (כמו בנק חשמל), קל לאפשר תכונה לניטור חניה של מצלמת המכונית שלך, אל תדאג לברוח יותר את סוללת המכונית שלך. 【יש ליידים באופן נרחב】 USB עד 12 V מתאם מצית סיגריות מתאים למקליט נהיגה, כלב אלקטרוני, מטען לרכב וציוד אלקטרוני אחר לרכב. נפח קטן קל לנשיאה בעת נסיעה. תחתון חום וזמן עבודה ארוך. 【מבוא מוצר】 אורך : 30 ס"מ/0.98ft, כניסת USB : 5 V 2 A, פלט שקע מצית סיגריה : 12 V 8 W מקסימום, זה רק כדי להניע מכשירים אלקטרוניים קטנים או לטעון טלפון סלולרי (הוא לא תומך באיזה מכשיר חשמלי גבוה, כזה, כזה כמתנפח צמיגים, מנקה מכוניות, מקרר מכוניות וכו '). 【הגנת בטיחות חכמה מרובה】 מודול Boost מגיע עם מתח יתר, קצר חשמל והגנה מרובה. הגנה-כיוונית של אומני על ציוד אספקת חשמל ובטיחות בציוד חשמלי. 【ממיר כוח נמל USB】 המיר כוח מנמל USB לשקע מצית סיגריות רכב 12 V. הערה : המתח, הזרם והעוצמה של ציוד הטעינה ייקבעו לפני השימוש. אל תעמיס יתר על המידה את הציוד. אסור לחבר את משאבת הטעינה לרכב, שואב אבק על הלוח וציוד אחר העולה על 12 וולט 10 W לצורך טעינה. 【נוחות】 קל להפעלה בציוד האלקטרוני של המכונית שלך באמצעות כוח נוסף (כמו בנק חשמל), קל לאפשר תכונה לניטור חניה של מצלמת המכונית שלך, אל תדאג לברוח יותר את סוללת המכונית שלך. 【יש ליידים באופן נרחב】 USB עד 12 V מתאם מצית סיגריות מתאים למקליט נהיגה, כלב אלקטרוני, מטען לרכב וציוד אלקטרוני אחר לרכב. נפח קטן קל לנשיאה בעת נסיעה.

Item Type:
 USB Cigarette Lighter
Material:
PVC+ Full Copper Guide Core (With Boost Circuit)
Length:
Approx. 30cm/11.8in
USB Input:
5V 2A
Input Current:
2A
Output of Cigarette Lighter Socket:
12V
Output Current:
1A
Purpose:
To Convert The Power Supply of USB Port Into 12V Auto Cigarette Lighter Socket.
USB Boost Cable Is Widely Used In Automobiles. Convert The Power Supply of USB Port to 12V Auto Cigarette Lighter Socket.:
Suitable for a Variety of 12V Equipment, Such As:
Auto Recorder, Electronic Dog, Auto Recorder, GPS, Radar Detector, Solar Panel, Heated Seat, LED Lining Strip, for Rino 650, Tire Inflator,:
LED Lights, for Garmin Or Other GPS FM Traffic Receivers, Fans, VA Supplied Health Devices That Use Cigarette Ports As Chargers, etc:
Package List:
1 xUSB Cigarette Lighter:
Note:
Please check the rate power of the device you are going to use with this cable! :