22 פרו מתאם,קורא כרטיס שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב לאפשר שימוש זיכרון כרטיס גדול יותר מ 2 ג ' יגה-בתים
  • משופץ

22 פרו מתאם,קורא כרטיס שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב לאפשר שימוש זיכרון כרטיס גדול יותר מ 2 ג ' יגה-בתים

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

קל לשימוש : מתאם זה עוקף את המגבלות של מתאם כרטיס הזיכרון של גיימקוב ומאפשר שימוש בכרטיסי זיכרון הגדולים מ-2 ג ' יגה-בייט רכוב מתחת קונסולת מאחורי כיסוי עם יציאה טורית 2 (אחסון כרטיס לא כלול). ביצועים מעולים : השבב הוא ישיר לקרוא, מגיב ומציע ביצועי משחקים מצוינים. אסד2ספ2 מאפשר לך להוריד גיבויים ויישומים מכרטיס אחסון מיקרו ולשמור על יציאת כרטיס הזיכרון הקדמי בחינם. הורד משחקים : התקליטור יכול להוריד למשחקי גיימקוב מכרטיס אחסון, כרטיס אחסון מיקרו ותוכנות ביתיות אחרות. עבור קסנוגק הוא שבב הנהג עבור גיימקוב. התקנה פשוטה : הוא מותקן ישירות על לוח ההיגיון של הכונן האופטי ומזריק מילת תיקון לכונן בזמן ריצה, זה יכול לבצע פקודות באגים ולקרוא מדיה. תוכנן במיוחד : אתה יכול להשיק כל מיובא משחקים, גיבויים של משחקים, וגם מקורי וגיבוי עותקים של רב דיסק משחקים. מתאים לשימוש מקצועי. כיצד להשתמש : להסיר את מוצר ולהשתמש בו. מפרט : סוג פריט : אחסון כרטיס קורא חומר : מחשב 2 2 פרו מתאם : 1. את מתאם נבדק עם מיקרו אחסון כרטיס ועבור שוויצרי כרטיס כדי להבטיח שהכל בסדר. עבור כרטיס אחסון מיקרו של ביטפונקס למתאם סדרתי 2 הוא המתאם האיכותי ביותר 2 ספ2 הזמין.

Item Type:
 Storage Card Reader
Material:
PCBA
SD2SP2 PRO Adapter:
1. The adapter has been tested with micro Storage Card and for swiss card to ensure that everything is in order.:
2. for Bitfunx gamecube micro storage card to serial adapter 2 is the highest quality sd2sp2 adapter available. The factory soldered board has a durable enig gold coating that can be transferred.:
Data is fast and reliable.:
3. sd2sp2 pro supports memory cards up to 512GB:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot CD:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot files, we offer three types of CD ROM, please select the CD ROM according to your host version:
NTSC U for US version machines:
NTSC J for Asian machines:
PAL for European machines:
ENO chips.:
Package List:
1 x SD2SP2 PRO Adapter:
1 x SD2SP2 PRO Card Reader :
1 x CD Boot Disk  :
1 x For xeno gc Chip :
Note:
Before you buy, make sure your for GameCube console has a serial port 2 port and that you can launch Swiss. (Make sure the for XENO Modchip is installed in your console) :