ידית מחגר כונן בגודל 1/4 אינץ
  • משופץ

ידית מחגר כונן בגודל 1/4 אינץ

ILS 7.43

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

36? עיצוב מחגר שיניים, משטח רב -לחוץ, לא קל ללבוש, לא? להחליק, קל לשימוש על פי שינוי כיוון המחגר, ניתן לממש את הצורך לפרק את הבורג, שהוא נוח ופשוט. קל לספוג את הצ'אק המגנטי, עם חריצים לטעינה ופריקה קלים, ולממשק 1/4 יש מגנט בפנים, וזה נוח להפעלה. המשטח הוא כרום? מצופה, יפה ונדיב, והוא מרגיש נוח ועמיד בפני קורוזיה וחלודה. מכשיר מחגר דו כיווני, אתה צריך רק למשוך את ידית הסיבוב כדי להתאים את הכיוון במהלך השימוש. 36? עיצוב מחגר שיניים, משטח רב -לחוץ, לא קל ללבוש, לא? להחליק, קל לשימוש. על פי שינוי כיוון המחגר, ניתן לממש את הצורך לפרק את הבורג, שהוא נוח ופשוט. קל לספוג את הצ'אק המגנטי, עם חריצים לטעינה ופריקה קלים, ולממשק 1/4 יש מגנט בפנים, וזה נוח להפעלה. המשטח הוא כרום? מצופה, יפה ונדיב, והוא מרגיש נוח ועמיד בפני קורוזיה וחלודה. מכשיר מחגר דו כיווני, אתה צריך רק למשוך את ידית הסיבוב כדי להתאים את הכיוון במהלך השימוש. 36? עיצוב מחגר שיניים, משטח רב -לחוץ, לא קל ללבוש, לא? להחליק, קל לשימוש. על פי שינוי כיוון המחגר, ניתן לממש את הצורך לפרק את הבורג, שהוא נוח ופשוט. קל לקלוט את הצ'אק המגנטי, עם חריצים לטעינה ופריקה קלים, ולממשק 1/4 יש מגנט בפנים, וזה נוח להפעלה. המשטח הוא כרום? מצופה, יפה ונדיב, והוא מרגיש נוח ועמיד בפני קורוזיה וחלודה.

Item Type:
Ratchet Wrench
Material:
45# Steel
Color:
Black
Total Length:
Approx.110mm / 4.33in
Drive Head Size:
1/4in (6.35mm)
Wrench Shape:
Single head wrench
Wrench Head Type:
Hex socket
System:
Metric
Handle Type:
Straight handle
Application:
It can be used for home appliance repair in a small space, motorcycle repair, cabinet repair, engine inspection, automobile repair, mechanical disassembly, lathe disassembly, etc., widely applicable
Package List:
1 x Ratchet Wrench:
Note:
1. Please allow 1?2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.: