חשמלי רגל קובץ, 2 הילוכים יבלת מסיר מטחנות פילינג פדיקור כלים רגליים טיפול עבור קשה סדוק יבש עור
  • משופץ

חשמלי רגל קובץ, 2 הילוכים יבלת מסיר מטחנות פילינג פדיקור כלים רגליים טיפול עבור קשה סדוק יבש עור

ILS 38.31

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כלי פדיקור אלקטרוניים לקובץ כף הרגל : הספק גבוה, חזק מספיק, מנוע חזק מובנה בהספק גבוה של 7 וואט, זמן עבודה ארוך פדיקור כלי עבור נשים גברים עושה שלך רגליים לשחזר את עדין וחלק עור, לעזור כדי לשמור על הרגל שלך יותר מכרז וחלק, קל לשימוש. חשמלי רגל יבלת מסיר : את גודל הוא אידיאלי וזה הוא אחז עם ידית, ביצוע טחינת רגליים יותר חוסך עבודה. רגל יבלת מסיר יכול להבריק עבה, מחוספס, עור יבש וסדוק עקבים במהירות וביעילות, חשמלי פדיקור יבלת מסיר הוא קל לשימוש. טיפול טוב יותר עבור הרגליים שלך : שחור רגל שחיקה טכנולוגיה, כחול אור ניקוי ותיקון, טיפול טוב יותר עבור הרגליים שלך. נטענת רגל קובץ הוא יותר בריא, מושלם עבור נייל סלון שימוש משפחה. חשמלי רגל יבלת מסיר מושלם עבור נשים וגברים להשתמש. פדי רגליים טיפול מושלם עבור מת : את כחול אור הבזקי, את 2 הילוך הוא גבוהה‑מהירות הילוך, בעוצמה מבטל יבלות. חשמלי רגל יבלת מסיר ערכת יכול לשמש לטיפול יומיומי, כדי לענות טוב יותר על הצורך שלך. חשמלי רגל קובץ פדיקור כלים הם מתאים לגברים ונשים שעומדים ולעבוד במשך זמן רב. ערכת פדיקור חשמלי : האור הכחול הוא תמיד על, הילוך 1 הוא במהירות נמוכה, ואת העור המת מוסר בעדינות. אלקטרוני רגל קובץ הוא קל לשימוש, ביעילות משם יבש, מת, מחוספס או סדוק עור בנוחות של הבית שלך. את גודל הוא אידיאלי וזה הוא אחז עם ידית, ביצוע טחינת רגליים יותר חוסך עבודה. שחור רגל טחינת טכנולוגיה, כחול אור ניקוי ותיקון, טיפול טוב יותר עבור הרגליים שלך. הספק גבוה, חזק מספיק, מנוע חזק מובנה בהספק גבוה של 7 וואט, זמן עבודה ארוך. האור הכחול הוא תמיד על, הילוך 1 הוא במהירות נמוכה, ואת העור המת מוסר בעדינות.

Condition:
100% Brand New 
Item Type:
Electric Foot File
Gear Position:
2 gears
Voltage:
3.7V
Power:
7W
Battery Capacity:
2000mAh
Instructions:
1. Soak your feet in warm water for about 10 minutes and then wipe dry:
2. Remove the upper cover of the grinding head:
3. Select the appropriate grinding head to be stuck on the buckle according to your needs:
4. Use the side of the grinding head to fully contact the dead skin position (select low and high gears according to needs):
Function and Exfoliating Steps:
In the shutdown state, long press the power button for 2 seconds, the machine is turned on, the blue indicator light is always on, and the grinding head runs in a low gear. Short press the power button, the indicator light flashes blue, the grinding head enters the high gear mode, under normal power on, short press the power button, the grinding head switches between high and low gear modes.:
Package List:
1 x Host:
1 x Cover:
2 x Grinding Head:
2 x Sponge:
1 x USB Data Cable:
1 x Packing Box: