Dros Smartwatch עבור אנדרואיד iOS עם 1.36 '' מסך מלא, שיחות Bluetooth, רצועת GPS, StopWatch, Pedomter Control
  • משופץ

Dros Smartwatch עבור אנדרואיד iOS עם 1.36 '' מסך מלא, שיחות Bluetooth, רצועת GPS, StopWatch, Pedomter Control

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מסלול GPS : הפעל את פונקציית הריצה באפליקציה, והאפליקציה תרשום את מסלול ה- GPS הבא שלך, רשום במדויק את נתוני הצריכה והקלוריות שלך, וידחוף אותה לשעון לצפייה שלך לאחר הסוף עוזר קול אל : אלגוריתם Voice בלעדי, אתה יכול להקשיב ולעשות את זה ותמיד אתה יכול להיות בשיחה. לחץ לחיצה כפולה כדי להעיר את עוזר הקול, שחרר את הידיים לחלוטין ולהשלים את פעולת הפיקוד דרך עוזר הקול של אל. הידיים גרועות מפה, וזה נוח ומהיר. שיחות Bluetooth : שימוש ברמקולים אטומים למים בעלי אמינות גבוהה, שיחות Bluetooth ללא ידיים, מציג צליל מקורי בהבחנה גבוהה, בין אם זה ספורט או נוהג, כאשר הטלפון הנייד שיחות, הוא יידחף לשעון בזמן, מענה עם כפתור אחד , משחרר ידיים, והופך את התקשורת לחינם יותר. מצב רב-ספורט : לא משנה איזה ספורט אתה מעדיף, יש תכנית אימוני כושר עבורך. בחר ריצה, כדורסל, כדורגל, רכיבה על אופניים או ענפי ספורט אחרים שאתה מעוניין בהם, והלך להתעמל וזה יעזור לך לעקוב אחר כל מהלך שלך. 200+ חוגות : שעון זה כולל חוגות חדשות מובנות, כולל מגוון של חיוג דינמי. בנוסף, ישנם 200+ חוגות מותאמות אישית בשוק החיוג לבחירתך. לא מספיק? ואז הפוך את התמונות שצילמת עם הטלפון הנייד שלך והתמונות היפות המועדפות עליך לרקע, והניח את העולם על פני השעון שלך. השעון החכם הזה במשקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך לא להתעייף גם אחרי יום של עבודה ולימוד.

Color:
black, silver
Applicable people:
men, business, unisex, public, teenagers, couples, fashion, adults, the elderly
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.36 inches
Interface:
USB 2.0
Screen material:
TFT
Battery capacity:
280MAH
Operation mode:
touch + button
Product size:
46*11.6mm
Screen resolution:
390*390
Wristband Material:
Steel Band
Communication type:
no card inserted
Charging method:
wireless charging
Waterproof grade:
IP68 waterproof
Functions:
GPS motion track, Al voice assistant, NFC access key, dial push, stopwatch, brightness adjustment, multi-sport mode, information, remote music, remote photo, weather, mobile phone search (connected to mobile phone), Bluetooth calling, Bluetooth music playback , password protection, calculator, split screen, shortcut widgets and more.
Packing list:
Watch*1:
Charging cable*1:
Manual*1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product. :