סיה ואקיה כלב נסיעות מים בקבוק מים נייד כוס מים לחיות מחמד כוס נייד כלב נסיעות מים בקבוק לשתות כוס לכלבים חתולים
  • משופץ

סיה ואקיה כלב נסיעות מים בקבוק מים נייד כוס מים לחיות מחמד כוס נייד כלב נסיעות מים בקבוק לשתות כוס לכלבים חתולים

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כלול רצועת יד נשלפת ואבזם נשלף כך שתוכל לקחת אותו על היד שלך או לחבר את בקבוק המים שלך לתרמיל או לולאת חגורה בקבוק המים לכלבים שלנו יכול להכיל מים של 20 אונקיות כדי ליהנות ממים מתוקים בכל עת, מספיק להליכה בחוץ, קמפינג, טיולים וטיולים. עשוי באיכות סיליקון וחיות מחמד פלסטיק, ללא עופרת, אשר הוא מאוד בטוח ועמיד לשימוש. אין דאגות לבריאות של חיות המחמד שלכם. את שתיית שוקת כוס גוף יש משולב מעוקל עיצוב, אשר הוא נוח לתפעול ביד אחת. שרוך עיצוב לנשיאה קלה. מהיר וקל לשימוש, פשוט לפתוח את המכסה ולהפוך את עלים, ואז לסחוט את מים, המאפשר לך מים האכלה קל יותר.כלול רצועת יד נשלפת ואבזם נשלף כך שתוכל לקחת אותו על היד שלך או לחבר את בקבוק המים שלך לתרמיל או לולאת חגורה.בקבוק המים לכלבים שלנו יכול להכיל מים של 20 אונקיות כדי ליהנות ממים מתוקים בכל עת, מספיק להליכה בחוץ, קמפינג, טיולים וטיולים.עשוי באיכות סיליקון וחיות מחמד פלסטיק, ללא עופרת, אשר הוא מאוד בטוח ועמיד לשימוש. אין דאגות לבריאות של חיות המחמד שלכם.את שתיית שוקת כוס גוף יש משולב מעוקל עיצוב, אשר הוא נוח לתפעול ביד אחת. שרוך עיצוב לנשיאה קלה.מהיר וקל לשימוש, פשוט לפתוח את המכסה ולהפוך את עלים, ואז לסחוט את מים, המאפשר לך מים האכלה קל יותר.

1.Include a removable hand band and a removable buckle so you can take it on your hand or attach your water bottle to a backpack or belt loop.:
2.Our dog water bottle can hold 20oz water to enjoy fresh water at anytime, enough for outdoor walking, camping, hiking and traveling.:
3.Made of quality silicone and PET plastic, BPA Free, Lead‑Free, which is very safe and durable to use. No worries for your pets' health.:
4.The drinking trough and the cup body have an integrated curved design, which is convenient for one‑handed operation. Lanyard design for easy carry.:
5.Quick and easy to use, just open the lid and flip the leaves, then squeeze out the water, allowing you water feeding easier.:
Item Type:
Pet Water Cup
Material:
Silicone+Plastic
Size:
Approx. 7x23cm/ 2.8x9in
Package List:
1 x Pet Water Cup
Note:
Please allow 1‑2cm/ 0.4‑0.8in error due to manual measurement.