כרית חימום חשמלית לכאבי גב/כתף/צוואר/ברך/רגל, התכווצויות גדולות במיוחד בגודל 12על 24 והקלה על דלקת פרקים,
  • משופץ

כרית חימום חשמלית לכאבי גב/כתף/צוואר/ברך/רגל, התכווצויות גדולות במיוחד בגודל 12על 24 והקלה על דלקת פרקים,

ILS 39.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

12 "על 24" כרית חימום השתמש בחוטי חימום ספירליים כפולים, הוא אידיאלי להקלה על שרירים כואבים בגב, בכתף, בבטן, ברגל, בצוואר 6 רמות חום ו -4 טיימרים לכיבוי אוטומטי * כרית החימום שלנו כוללת בקר דיגיטלי המספק 6 הגדרות חום המאפשרות לך לבחור טמפרטורה נוחה ו -4 טיימרים טווח כיבוי אוטומטי בין 0.5 שעות, 1 שעות, 1.5 שעות, 2 שעות כדי למנוע חימום מוגזם ובזבוז אנרגיה. *את אוטומטי לכבות התחממות יתר הגנת טכנולוגיה * אם אתה תשכח להגדיר את טיימר, זה יהיה באופן אוטומטי כיבוי כאשר זה עולה על 60 מעלות. מחוון נורית הטיימר יקטן ברמה אחת בכל 30 דקות. כאשר נורית החיווי על טיימר יוצא, את כרית חימום יהיה גם להיות כבוי כדי לשמור אתה בטוח.למנוע כוויות בטמפרטורה נמוכה!. בד רך ורחיץ*מיקרופלוש ופוליאסטר הוא הבד הנוח ביותר לכרית חימום, מיקרופלוש הופך אותו לרך וחם מבפנים ומבחוץ ושומר על חום טוב יותר מכל בד אחר.וזה קל לניקוי, פשוט לנתק את הבקר ולשים לתוך המכונה. טיפים : את כרית חימום הוא קל לניקוי וכביסה במכונה. יש שתי דרכים לשימוש את כרית חימום-לח או יבש חום טיפול.אתה יכול להשתמש בשיטת הרפיה כי הצרכים שלך.גבוהה באיכות חשמלי חימום כרית יש 1 שנה שירות & חיים תמיכה, היה סמוך ובטוח לקנות אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו. 12 "על 24" כרית חימום השתמש בחוטי חימום ספירליים כפולים, הוא אידיאלי להקלה על שרירים כואבים בגב, בכתף, בבטן, ברגל, בצוואר. 6 רמות חום ו -4 טיימרים לכיבוי אוטומטי * כרית החימום שלנו כוללת בקר דיגיטלי המספק 6 הגדרות חום המאפשרות לך לבחור טמפרטורה נוחה ו -4 טיימרים טווח כיבוי אוטומטי בין 0.5 שעות, 1 שעות, 1.5 שעות, 2 שעות כדי למנוע חימום מוגזם ובזבוז אנרגיה. *את אוטומטי לכבות התחממות יתר הגנת טכנולוגיה * אם אתה תשכח להגדיר את טיימר, זה יהיה באופן אוטומטי כיבוי כאשר זה עולה על 60 מעלות. מחוון נורית הטיימר יקטן ברמה אחת בכל 30 דקות. כאשר נורית החיווי על טיימר יוצא, את כרית חימום יהיה גם להיות כבוי כדי לשמור אתה בטוח.למנוע כוויות בטמפרטורה נמוכה!. בד רך ורחיץ*מיקרופלוש ופוליאסטר הוא הבד הנוח ביותר לכרית חימום, מיקרופלוש הופך אותו לרך וחם מבפנים ומבחוץ ושומר על חום טוב יותר מכל בד אחר.וזה קל לניקוי, פשוט לנתק את הבקר ולשים לתוך המכונה. טיפים : את כרית חימום הוא קל לניקוי וכביסה במכונה. יש שתי דרכים לשימוש את כרית חימום-לח או יבש חום טיפול.אתה יכול להשתמש בשיטת הרפיה כי הצרכים שלך.גבוהה באיכות חשמלי חימום כרית יש 1 שנה שירות & חיים תמיכה, היה סמוך ובטוח לקנות אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו. תכונות : * היפרתרמיה מגביר את זרימת דם : היפרתרמיה מגביר את זרימת דם כואב חלקי של גוף, ובכך מרגיע את השרירים וזירוז ריפוי.

Name:
Electric blanket
Material:
micro plush + polyester
Voltage:
110V/ 240V
Frequency:
50Hz/60hz
Power:
120W
Temperature gear:
6 gears
Timing range:
30 minutes/60 minutes/90 minutes/120 minutes
Temperature range:
104-140°F (40~60°C)
Cable length:
21cm / 7.5ft
Size:
30X60CM
Note:
1. Please allow 1-3cm (0.4-1.18) difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting.:
2. Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand. :