אחסון מקרה, נייד אחסון כתף תיק קליפה קשה תיק נשיאה תיק עבור 3 קלאסי
  • משופץ

אחסון מקרה, נייד אחסון כתף תיק קליפה קשה תיק נשיאה תיק עבור 3 קלאסי

ILS 3.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

רצועת כתף : רצועת כתף, מהיר התאמת אבזם, יכול להיות מותאם על פי ההרגלים שלך רך ונוח ידית : הידית הוא נוח לנשיאה, קל נסיעות. מקרה קשה עבור 3 קלאסי יכול להתבצע או שחוקים על הכתף. קשה מעטפת עיצוב : את כל כתף תיק נועד עם קליפה קשה, והוא עשוי אנטי לחץ וללבוש עמיד בדים. עליון כיסוי רשת : העובי של עליון כיסוי רשת הוא 3.8 סנטימטר, והחלל הוא גדול. קווי נתונים, כרטיסי זיכרון, מסננים ואבזרים אחרים יכול להיות ממוקם כנדרש. מעשי וגדול קיבולת : מקרה עבור 3 קלאסי יכול חנות מזל 'ט, מרחוק בקר עם מסך, 3 סוללות (1 מחשב ב מזל' ט גוף), סוללה באטלר, סוללה מטען, מדחף, מטען, נדנדה, כבל חשמל, מסנן תיבת ואבזרים אחרים. מפרט : סוג פריט : מקרה3 קלאסיחומר עיקרי : בד, אדיפהצבע מוצר : אפורמשקל : כ.7 אונקיות גודל תיק אחסון : בערך. 34 על 27 על 14 סנטימטר / 13.5 דגם לא ישים : מתאים ל-3 שלט רחוק קלאסי עם מסך רשימת חבילות : 1 על שקית אחסון 1 על רצועת כתףהערה : 1. משלוח אינו כולל כל אביזרי בחבילה, כגון מזלט, מרחוק בקר, מטען וסוללה;2. מאז הגודל והמשקל נמדדים באופן ידני, ייתכן שיש איזו שגיאה במשקל ובגודל של המוצר בשל שיטות מדידה שונות, אבל שגיאה זו לא תשפיע על השימוש הרגיל של המוצר.

Item Type:
Casefor3Classic
Main Material:
Cloth, EVA
Product Color:
Grey
Weight:
Approx. 813g / 28.7oz
Storage Bag Size:
Approx. 34x27x14cm / 13.4x10.6x5.5in
Applicable Model:
Suitable for 3 Classic Remote Control with Screen
Package List:
1 x Storage Bag :
1 x Shoulder strap:
Note:
1. Delivery does not include all accessories in the package, such as drone, remote controller, charger and battery;:
2. Since the size and weight are measured manually, there may be some error in the weight and size of the product due to different measurement methods, but this error will not affect the normal use of the product. Please confirm that you know and accept this error before purchasing;:
3. Due to different shooting lights and different displays, the pictures may not reflect the actual color of the real object. Please make sure you don't mind before ordering, thank you!: