איי לי וויי פי 3 אמנות ציפורניים 3 טיפים חרוזים מעצבים אלבום חתיכים נצנצים-0.3 ס מ
  • משופץ

איי לי וויי פי 3 אמנות ציפורניים 3 טיפים חרוזים מעצבים אלבום חתיכים נצנצים-0.3 ס מ

ILS 0.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אבני חן נוצצות : עם 12 צבעים, אבני החן עשויות היטב ונראות נחמדות ונוצצות, ומושכות תשומת לב תוך החלתן על הציפורניים יישומים רחבים : את נייל אמנות קישוט סט לא רק יכול להיות מיושם על טבעי או אמנות ציפורניים, אבל גם מתאים שרף קוצו, עשה זאת בעצמך קרפט, טלפון סלולרי מקרה,משקפיים, כרטיס ביצוע, עיני גוף אמנות וכו'. קטן אבל עדין : את נייל אבני חן מיוצרים עם איכות שרף, קטן אבל עדין בגלל שלה נחמד חיתוך ומשטח חלק. אבני חן לקישוט אמנות ציפורניים : טונות אלה של אבני חן לציפורניים ואבני ציפורניים מספקות מבחר טוב מצורות ועד צבעים וגדלים. כל אבני חן הציפורן-מבריק, יפה ונוצץ, הצורות הן כמו גם מלוטש ומקסים. עשיר בצבעים : אבני חן הציפורן יש 12 צבעים חיים כדי לענות על הצרכים שלך, קל להתאים את אמנות הציפורן שלך, כל אבני חן חנות על ידי צבעים בתיבה עם 12 רשתות. אבני חן נוצצות : עם 12 צבעים, אבני החן עשויות היטב ונראות נחמדות ונוצצות, ומושכות תשומת לב תוך החלתן על הציפורניים. יישומים רחבים : את נייל אמנות קישוט סט לא רק יכול להיות מיושם על טבעי או אמנות ציפורניים, אבל גם מתאים שרף קוצו, עשה זאת בעצמך קרפט, טלפון סלולרי מקרה,משקפיים, כרטיס ביצוע, עיני גוף אמנות וכו'. קטן אבל עדין : את נייל אבני חן מיוצרים עם איכות שרף, קטן אבל עדין בגלל שלה נחמד חיתוך ומשטח חלק. אבני חן לקישוט אמנות ציפורניים : טונות אלה של אבני חן לציפורניים ואבני ציפורניים מספקות מבחר טוב מצורות ועד צבעים וגדלים. כל אבני חן הציפורן-מבריק, יפה ונוצץ, הצורות הן כמו גם מלוטש ומקסים. עשיר בצבעים : אבני חן הציפורן יש 12 צבעים חיים כדי לענות על הצרכים שלך, קל להתאים את אמנות הציפורן שלך, כל אבני חן חנות על ידי צבעים בתיבה עם 12 רשתות. תיאור : - קטן אבל עדין : את נייל אבני חן מיוצרים עם איכות שרף, קטן אבל עדין בגלל שלה נחמד חיתוך ומשטח חלק.- נוצץ אבני חן : עם 12 צבעים, את אבני חן עשויים היטב ונראה נחמד ונוצץ, ציור תשומת לב בעת החלת אותם על הציפורניים שלך.

-Material:
Resin
-Color:
Multicolor
Package Includes:
3 Box Nail Art Rhinestones:
Note:
Please allow a little size error due to manual measurement.:
Please be reminded that due to lighting effects and monitor' s brightness/ contrast etc, the item' s color may be slightly different from the pictures. Please understand.:
Dear, our products are delivered within 7 days at the fastest, usually within 7- 15 working days, and we provide a 30- day unsatisfactory money- back guarantee service:
If as a gift for girlfriend, friend, lover, classmate teacher, girl, please contact me and I will use the gift wrapping for you to ship :