נייד אנטי-כחול אור פרסביופיה משקפיים, קוראי מחשב לנשים גברים, אנטי בוהק ריי מסנן משקפיים
  • משופץ

נייד אנטי-כחול אור פרסביופיה משקפיים, קוראי מחשב לנשים גברים, אנטי בוהק ריי מסנן משקפיים

ILS 0.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אנטי כחול אור : ראיית כחול אור משקפיים לנשים & גברים לעזור להקל על אי נוחות ולמנוע עייפות חזותית שנגרם על ידי תקופות ארוכות של מחשב ומסך שימוש אחרים בהיר אורות מאמץ נגד עיניים ושינה נינוחה יותר : בעת שימוש במשקפי האור הכחול של נשים וגברים עם עדשות עמידות בפני שריטות אינך צריך לדאוג לראייה מטושטשת, עייפות עיניים או כאבי ראש. ליהנות כל-יום הגנה עם אלה ברור כחול אור משקפיים!. רב שימוש : משקפי החסימה הכחולים שלנו אידיאליים לשימוש עם מסכי מחשב, טלפונים, למשחקי וידאו, צפייה בטלוויזיה, קריאה ועוד. גבוהה-איכות חומר מסגרת : המסגרת הוא עמיד, קל במיוחד, גמיש, לא קל לשבור, אין לחץ ללבוש על כל פנים צורות, אתה יכול להשתמש בו בביטחון. קלאסי עיצוב : את רטרו כיכר צורה של אלה כחול אור חסימת משקפיים עבור גברים & נשים הוא בטוח כדי להפוך ראשי בכל מקום שאתה הולך. מפרט : שם : קריאת משקפיים מסגרת חומר : מחשב עדשת חומר : שרף זמין דיופטר : +1/+1.0 מתאים לקהל : יוניסקס חבילה 1 יחידות * נייד אנטי-כחול אור פרסביופיה משקפיים שים לב : את גודל נמדד ביד, ייתכן שיש טעויות, אנא עיין במוצר בפועל. מוצר זה עלול לגרום צבע הבדל בשל ירי פיזי, אור, זווית וסיבות אחרות.

Name:
reading glasses
Frame material:
PC
Lens material:
resin
Available diopter:
+1/+1.5/+2/+2.5/+3/+3.5/+4.0
Suitable for the crowd:
unisex
Package:
1PCS*Portable Anti-blue Light Presbyopia Eyeglass:
Notice:
The size is measured by hand, there may be errors, please refer to the actual product.:
This product may cause color difference due to physical shooting, light, angle and other reasons. Please understand that.:
If you have any questions or concerns about this, you are welcome to contact us, we will provide you with the best service. :