AQXreight - כלי יישור גלגלים, כלי מד מגנטי מתכוונן אוניברסלי CAMBER CAMBER CASTOR STRUT גלגל יישור לתיקון
  • משופץ

AQXreight - כלי יישור גלגלים, כלי מד מגנטי מתכוונן אוניברסלי CAMBER CAMBER CASTOR STRUT גלגל יישור לתיקון

ILS 25.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

איכות גבוהה : כלי המד עשוי מחומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות זו בחירה מושלמת אם אתה זקוק לפריט איכותי. אנא אמת את התמונה לפני ההזמנה להבטיח שזה החלק הנכון. איכות גבוהה : כלי המד עשוי מחומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות. זו בחירה מושלמת אם אתה זקוק לפריט איכותי. אנא אמת את התמונה לפני ההזמנה להבטיח שזה החלק הנכון. קל לשימוש : כלי מחוון מגנטי יוקרתי, קל לקריאה ונוח להפעלה. החלפה מקצועית ושוק אחר מעולה.-חומרים אמינים-עשויים חומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות. פונקציה : מודד את זווית הקאמבר והגלגל על ​​רכזת הגלגלים או דיסק הבלם. מתאים לבדיקה מדויקת של קסטור וזווית הקאמבר.-התאמה אופקית-מד מגנטי נצמד לרכזת או בלם הדיסק. יש התאמת פילוס פשוטה מ -5 מעלות ל -5 מעלות. נוח לשימוש - השתמש ברמה הפשוטה הזו כדי לשחזר את הגדרת הקאבר של הרכב לאחר תיקון או התקנה של יתד. קל לקריאה ונוח לתפעול.-שימוש באומנות עדינה ובקרת איכות קפדנית, ביצועים יציבים ואמינות גבוהה. שירות כנה : אנו מבטיחים לספק לך את שירות הלקוחות הטוב ביותר. אם יש לך בעיה עם המוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו ננסה כמיטב יכולתנו תוך 24 שעות להשיב. איכות גבוהה : כלי המד עשוי מחומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות. זו בחירה מושלמת אם אתה זקוק לפריט איכותי. אנא אמת את התמונה לפני ההזמנה להבטיח שזה החלק הנכון. איכות גבוהה : כלי המד עשוי מחומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות. זו בחירה מושלמת אם אתה זקוק לפריט איכותי. אנא אמת את התמונה לפני ההזמנה להבטיח שזה החלק הנכון. קל לשימוש : כלי מחוון מגנטי יוקרתי, קל לקריאה ונוח להפעלה. החלפה מקצועית ושוק אחר מעולה.-חומרים אמינים-עשויים חומר פלדה, פלסטיות בעלת חוזק גבוה, קשיחות טובה, בטיחות גבוהה ואמינות. פונקציה : מודד את זווית הקאמבר והגלגל על ​​רכזת הגלגלים או דיסק הבלם. מתאים לבדיקה מדויקת של קסטור וזווית הקאמבר.-התאמה אופקית-מד מגנטי נצמד לרכזת או בלם הדיסק.

Material:
Steel   
Measuring range:
1.5 (mm)
Measurement accuracy:
99%
Size:
(L) x (W) x (H) 5 x 5 x 13cm / 1.97 x 1.97 x 5.12(appr.)
Instructions for use:
1. Remove the four-wheel positioning sensor (fixture), remove the tire.:
2. The magnetic level to carefully suck in the brake wheel on the side.:
3. The level of adjustment to zero.:
4. Installed on the required positioning of special parts.:
5. The use of special tools, with the degree of magnetic level instructions, adjust the positioning of parts to the required measurement angle.:
6. With a locator re-test if found to have a little deviation, just fine at the bottom of the car can be. (Generally a little deviation does not cause positioning failure).:
Package Included:
1 x  Magnetic Gauge Tool:
Notice:
Please allow 1-3cm error due to manual measurement and make sure you do not mind before ordering.:
Please understand that colors may exist chromatic aberration as the different placement of pictures.: