עמדת מטריית BBGS, עם ווים ושלדה, מחזיק מתכת מעשית מעשית עמדת מטריה ארוכה וקצרה, 30 x 22 x 52 סמ
  • משופץ

עמדת מטריית BBGS, עם ווים ושלדה, מחזיק מתכת מעשית מעשית עמדת מטריה ארוכה וקצרה, 30 x 22 x 52 סמ

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

● עמדת מטרייה באיכות גבוהה - מיוצרת על ידי ברזל עמיד וחזק, כדי שהכניסה יחזיקו ולארגן את המטריות שלך בצורה מושלמת ● עיצוב מלוטש ופשוט לכניסה ולדלת הכניסה - עם הגנה מפני פלדה עגולה למעלה ולמטה, הוא מחזיק את המטריות היקרות שלך בצורה מושלמת והופך את הכניסה שלך לטובה מתמיד. ● מחזיק היטב במים - בתחתית מעמד מתלה המטרייה מיועדת למניעת דליפת שפיכות לרצפה או לשטיחים. אתה יכול להסיר את המים עליו בקלות רבה. ● גודל - 30 x 22 x 52 ס"מ, 11. ● מבחינה סביבתית ובטוחה : מתלי המטריה שלנו קומפקטיים ללא רעיל, ללא ריח, ידידותי לסביבה, אתה יכול להשתמש בו בבטחה בבית, בחברה, בסלון וכו '. ✿ תיאור : מעמד המטריה הוא מברזל. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק התפאורה שיכולה לעזור לכם להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : שם מוצר : מטרייה סטנדמנית : Iron Process : Static Paint Processing Color : A, B, C, Dproduct Dimension : 30 X22 X 52 ס"מ, 11.

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
A , B , C , D
Product Dimension:
30 x 22 x 52 cm, 11.8 x 8.7 x 20.5 inches
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :