195 יחידות 8 גדלים מ '4.2 מ' 4.8 מ '5.5 מ' 6.3 נירוסטה ניאופרן מלוכדות איטום מנקי מבחר סט עבור 4/ 5
  • משופץ

195 יחידות 8 גדלים מ '4.2 מ' 4.8 מ '5.5 מ' 6.3 נירוסטה ניאופרן מלוכדות איטום מנקי מבחר סט עבור 4/ 5

ILS 15.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ערכת מבחר מכונת כביסה אטומה למים מכילה 8 יחידות מנקי ניאופרן : מ '42 על 12 מ' (40 יחידות), מ '4.8 על 14 מ' (30 יחידות), מ '5.5 על 16 מ' (30 יחידות), מ '5.5 על 19 מ' (30 יחידות), מ '5.5 על 25 מ' (20 יחידות), מ '6.3 על 16 מ' (20 יחידות), מ '6.3 על 19 מ' (15 יחידות), מ ' 6.3 על 25 (10 יחידות), לחלוטין 195 יחידות. את גודל שונים וכמות גדולה יהיה לעמוד בדרישות השונות שלך. * חומר אמין ועמיד בשילוב נירוסטה 304 עם לחות גבוהה, מכונות הכביסה שלנו הן אנטי קורוזיה, אנטי חלודה ואנטי אייג ' ינג, זמן שירות ארוך גם בסביבה קיצונית כמו טמפרטורה גבוהה, מזג אוויר קר ואזורי לחות גבוהה. גימור פסיבי עם קשיות א70 לתמיכה של פרויקטים. מכונת כביסה ניאופרן מלוכדת נגד דליפה וספיגת זעזועים היא אטם מיוחד שנועד ליצור אטם אטום בין בורג או בורג למשטח קשה. זה יכול למנוע התפשטות תרמית והתכווצות קרה במהלך ההתקנה, ולשפר את אפקט ההידוק, האיטום, פונקציות אטומות לאבק ועמיד למים. מכונת הכביסה של ניאופרן משמשת גם ככרית המונעת נזק מרטט. לשמור מאורגנים* את חותם מנקי הם ארוז לתוך עמיד שקוף אחסון מקרה עם גודל תווית כי יש תאים רבים עבור כל גודל. אתה יכול להרים במהירות את הגודל הרצוי כדי לסיים את הפרויקטים שלך. יישום נרחב מכונת הכביסה מגומי ניאופרן היא חלקלקה, קשה ועבה, בשימוש נרחב במגוון רחב של עסקאות ותמיד שימושית לזמינה, הנפוצה ביותר על ידי אינסטלטורים, בונים, מהנדסים, רוכבי אופניים, מכניקה, חיבורי חשמל במכשירים ביתיים ומסחריים, ציוד חשמלי, מכונות תעשייתיות, הנדסת אנרגיית רוח ואנרגיה סולארית, בנייה למגורים, רכב, פרויקטים עשה זאת בעצמך וחובבים. 195 יחידות 8 גדלים מ '4.3 נירוסטה ניאופרן מלוכדות איטום מנקי מבחר סט עבור #4/ #5/ #6 ברגים [מפרט מוצר : ] חומר : 304 נירוסטה, ניאופרן למדוד מערכת : כמות מטרי : 195 יחידות [למה לבחור בנו : ] * פונקציה ענקית : מנקי יש איטום טוב ביצועים ספיגת זעזועים, והוא משמש בדרך כלל במקרים שבהם הפחתת רעש, איטום, והגנה על הסביבה נדרשים.

] :
Material:
304 stainless, neoprene
Measure System:
metric
Quantity:
195pcs
[Why Choose Us:
]
◊ Huge Function:
The washers have good sealing and shock absorption performance, and is commonly used in occasions where noise reduction, waterproofing, and environmental protection are required.
◊ Work Great:
Resists damaging ultraviolet radiation from the sun as well as outdoor temperature extremes. Also work great on wet environments.
◊ One-piece Design:
The surface of the one-piece fender washers is slightly sloped, but flattens when tightened. The bonded sealing gasket provides an airtight seal between the bolt or screw and the hard surface.
[Package Include:
]
M4.2x12mm bonded sealing washers :