יוניסקס נסיעות מצלמה תרמיל עמיד למים דיגיטלי תמונה מרופד תיק מחשב נייד 15.6 אינץ רב תפקודי רך וידאו תרמיל
  • משופץ

יוניסקס נסיעות מצלמה תרמיל עמיד למים דיגיטלי תמונה מרופד תיק מחשב נייד 15.6 אינץ רב תפקודי רך וידאו תרמיל

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אופנתי תרמיל תואם עם רוב מצלמות את תרמיל יש סעיף עבור מחשב נייד עד 15. מחזיק גוף מצלמה עם עדשה המצורפת ו 3-4 עדשות ואביזרים נוספים. מתכוונן, מרופד חוצצים לאפשר לך להתאים אישית את מצלמה תא. כיס רשת חיצוני לאביזרים או בקבוק מים. תכונות : אופנתי תרמיל תואם עם רוב מצלמות.את תרמיל יש סעיף עבור מחשב נייד עד 15.מחזיק גוף מצלמה עם עדשה המצורפת ו 3-4 עדשות ואביזרים נוספים.מערכת מצורף חצובה.מתכוונן, מרופד חוצצים לאפשר לך להתאים אישית את מצלמה תא.כיס רשת חיצוני לאביזרים או בקבוק מים.כיסי רשת פנימיים לכרטיסי זיכרון נוספים, אביזרים.נוח רך ידית כתף רצועות עם התרכך להקות יגרום לך להרגיש נוח אפילו במהלך הארוך ביותר מסע.רוכסן כפול מושך עבור קל, גישה מהירה.מגיע עם כיסוי גשם.מפרט : חומר : עמיד למים ניילוןסגנון : פנאי, חיצוני, תיירות, בית ספר.צבע : ירוק, סגול, אדום, כתוםגודל : 430 * 310 * 180 מ מ/16.08 " פונקציות : מצלמה בקתה, יכול מקום,בגדים, חצובה מחזיק, מחברת מחשב בקתה, סיסמיים הגנה, משלוח שילוב של מבנה פנימירשימת חבילה : 1 איקס מצלמה תרמיל1 איקס גשם כיסויהערה : בבקשה לאפשר קל גודל שונה עקב מדידה ידנית.

Material:
waterproof nylon
Style:
leisure, outdoor, tourism, school.
Color:
Green, Purple, Red, Orange
Size:
430*310*180mm/16.92*12.2*7.08''
Functions:
camera cabin, can place, clothes,tripod holder, notebook computer cabin, seismic protection, free combination of internal structure
Package List:
1 x Camera Backpack:
1 x Rain Cover:
Note:
Please allow slight size differs due to manual measurement.:
Due to the different display and different light, the picture may not show the actual color of the item. Thanks for your understand. :